داعش آشكار و داعش پنهان!

بدست • 28 فوریه 2015 • دسته: نوشتار

من از داعش آشکار نمی ترسم
زخم من از داعش پنهان است .
از ابتدای ماه بهمن ۱۳۵۷ تا عصر ۲۲ بهمن تقریبا هر روز تمامی یک ملت ،و بدون استثناء تمامی یک ملت از موافق و مخالف انقلاب ،یا به خیابانها آمدند و در تظاهرات در زمره درخواست کنندگان تغیر قرار گرفتند و یا حد اقل بعنوان نظاره گر در کنار خیابانهای کشور به تماشا ایستادند ؟ . هیچ یک از این دو گروه در آن زمان براستی نمیدانستند که ، ملت ایران ناخواسته حکومتی بنام ( داعش پنهان ) را بر خود تحمیل میکند ؟!!!.
قرار بر این بود که رهبر معنوی انقلاب به نمایندگی دین رحمت ، چتر پدر گونه خود را بر سر آن ملت بگستراند و از فردا صبح با پیروزی گل بر گلوله ، شادی و شعف از آن ، آن ملت بگردد .
در چند ماه گذشته گروهی بنام الله و محمد رسول الله در روز روشن و آشکارا و در برابر دوربین با نهایت افتخار و سر بلندی با کارد سر هر انسانی !! و با هر عقیده ای و از هر سر زمینی را از تن جدا میکنند ؟؟!! . از شما چه پنهان من چون طاقت دیدن این جنایات را ندارم ، پس تصور هم نمیکنم که این اتفاقات حقیقت داشته باشد ؟. به همین دلیل شک دارم که چنین انسانهائی در سالهای ابتدائی قرن بیستم دست به چنین اعمال غیر قابل تصوری بزنند ؟؟!! .شما این داعش را رها کنید ، به تماشای فیلم بلند ۳۶ ساله داعش اصلی بنشینید .
در چندین ماه گذشته ، مرتب از سوی هموطنان عزیزم ، مورد این دو سوآل قرار میگرفتم که ،
۱- نظر شما نسبت به مذاکرات اتمی ایران با جهان غرب چیست ؟؟!!. اگر هر چه زود تر این مذاکرات به سر انجام برسد با سرازیر شدن شرکت های خارجی به ایران !!! حتما وضع بسیار بهترخواهد شد؟!.
۲- شما تصور میکنید آیا اعمال این داعشی ها از کدامین بخش از اسلام سرچشمه میگیرد ؟؟ و آیا این ها همان هائی نیستند که هزار و چند صد سال قبل به ایران حمله کردند ؟؟!!.
در مورد مسئله اتم و مشتقات آن ، بیاد دارم که در سال ۲۰۰۰ برنامه ای در کانال ۲ صدا و سیمای تحت عنوان …… از ایران پخش میشد ، هر کس میتوانست از هر کجای جهان به مجری این برنامه زنده تلفن کند وسوآل خود را با مهمان برنامه در میان بگذارد ، در یکی از این برنامه ها از سفیر وقت روسیه در ایران برای پاسخ گوئی در مورد نیروگاه بوشهر دعوت شده بود ، من از آمریکا تلفن کردم و ضمن معرفی خودم ، به آقای سفیر گفتم ، من به شما قول میدهم که ، این نیرو گاه تا ۱۰ سال دیگر یعنی سال ۲۰۱۰ هم راه اندازی نخواهد شد ! ایشان گفتند این نظر شما امریکائیها ؟؟ ست . که صد البته هم نشد .
در مورد مذاکرات اتمی هم در همان ابتدای کار که مذاکرات پنهانی را عیان کردند مقاله ای نوشتم که کل تشکیلات پنهان اتمی برای کشور ما یک فاجعه بوده و هست .
و اما درمورد این مذاکرات ، آیا این همان رژیمی نیست که از ابتدای انقلاب با سر دادن شعار مرگ بر ……… کشور ما را به خاک سیاه نشاند ؟ به جنایات پنهان و عیان آنها خواهم پرداخت .
و اما داعش ، من آرزو میکردم که ملت ایران ، یکبار برای همیشه بدور از احساسات بی منطق و خشم بی راهه به این مسئله فکر کند که ، هر آنچه را که این داعشی ها آشکارا ، در این چند ماه شوم با دیگران کرده و میکند ، فقط یک مورد ، تنها یک مورد از این جنایات را به من نشان دهید که رژیم روحانیت در ایران در ۳۶ سال گذشته با دین ما ، ثروت ما ، زنان ما ، مردان ما ، فرزندان ما ، محیط زیست ما ، ملیت ما و فرهنگ ما ، انجام نداده باشد ؟؟!! .
مگر رژیم در فردای ۲۲ بهمن گیوتین اعدام را براه نینداخت ؟ مگر این رژیم در یک هفته چندین هزار نوجوان دختر و پسر ما را در پس یک تجاوز ؟؟!! اعدام نکرد ؟؟!! کشتن ، کشتن است ، چه با طناب دار ، چه با اسلحه ، و چه با کارد .
ملت فراموش کار عزیز ، داعش یک نفر را ،حتی یک نفر را همانند خانم و آقای فروهر تکه پاره نکرد ، داعش در ۲ دقیقه سر یک انسان را در نهایت بی شرمی از تن جدا میکند ، آنها آقای بختیار و فرخزاد را در چند ساعت !!! تکه پاره کردند . داعش به زنان و دختران ( غریبه ) تجاوز می کند ، این رژیم در کهریزک حتی به پسران ما علاوه بر زنان و دختران هموطن ما تجاوز کردند ؟؟!! .
ملت ایران ، این چه سوآلیست که شما می کنید که ، داعش از کجا الگو برداری میکند ؟!! این داعشی های بی دین و بی وطن ، آشکارا ؟؟!! یک در صد از آنچه را این رژیم با هستی ما و در پشت درهای بسته و در نهان کرده و می کند نکرده است !! . از کجا الگو برداری میکنند ؟ تصور میکنید نیازی به گفتن دارد ؟؟!! اگر ظلم آنها شما را لمس نکرده ؟؟ از خانواده های داغدارمان بپرسید ،از مادر سهراب اعرابی به پرسید .
داعشی ها دیدند که ، این رژیم بنام خدا هر جنایتی را بر هموطن خود ؟ حلال کرده و آب هم از آب تکان نخورده ؟؟!! و حتی امروز با آنها برای نا بودی ته مانده هستی این کشور مذاکره هم میکنند !! مسلم هست که ، آنها هم میگویند چرا ؟ ما نه؟؟. خواهر و برادر خود به خواب زده من ، شتر را با بار برده اند !! تو میپرسی زینش کجاست ؟؟!! .
چشم بگشا و ببین ، آخرین آن هفته گذشته اتفاق افتاد ، مجسمه فردوسی را از جا کندند ؟؟!! آب از آب تکان نخورد ؟؟!! داعش هم در موصل همه مجسمه های چند هزار ساله را خراب کردند !! آب از آب تکان نمی خورد .
هموطن ، داعش پنهان در ۲۲ بهمن در مدرسه علوی به هنگامی که ما برای اعدام مدافعین سالخورده ایران هورا میکشیدیم نطفه اش بسته شد ، آن روز ، آب از آب تکان نخورد . و امروز نیز !!.
من از داعش آشکار نمیترسم ، من از داعشی نهان که در خفا هستی یک ملت را سر برید و می برد می ترسم .
عزیزان جان ، آسوده بخوابید که داعش در ایران بیدار هست .
سوآل کردید که این ها از کجای اسلام سر بر آوردند ؟؟!! ،. خوب گوش کنید تا بعرض شما برسانم .
بر فرهیخته گان ما آشکار است که ، هر دینی یک اصول راهنمائی دارد . اصول راهنمای دین اسلام هم قرآن هست ، در آیه های ابتدائی سوره بقره به زیبائی هر چه تمامتر ، و به سادگی همه فهم رفتار های انسانی را در ۳ گروه چنین تعریف و معرفی میکند .
۱- گروه اول ،متقین هستند ، یعنی آنها که در تمامی شئون زندگیشان با تقوا هستند ( تقوا از وقایه میآید ، یعنی کسانی که قبل از هر اقدامی ، زمانی را به تفکر میپردازند و در پس یک صبر و اندیشه متفکرانه و در نهایت احتیاط اقدام به انجام آن کار سازنده توام با خیر میکنند .آنها بدلیل بر خورداری از یک ایمان بالائی به نتیجه آرام بخش و پیروز مندانه عمل خود ( الذین یومنون بالغیب ) اقدام به اقامه صلاة در جامعه میکنند ، یعنی چه اقامه صلاة ؟ یعنی هر روز در جامعه به نماز میایستند ؟؟ نه خیر ، نماز یکی از معانی صلاة هست ، کلمه صلاة و مشتقات آن ۹۹ بار در قرآن آمده و بجز آن ۵ باری که ، خداوند میفرماید هستی به تسبیح من مشغولند و شما انسانها نیز ، دگر باران هر بار از کلمه صلاة استفاده میشود ،حتمی یا با انفاق توام هست و یا با ذکاة ، یا هر دو. ( اقامه صلاة در جامعه ، محل تلاقی عمل انسان با فطرت خود میباشد ) به همین دلیل هم میفرماید : آنرا در جامعه اقامه کنید ، یعنی که انسان باورمند به تقوا ، بایستی نتیجه عمل خیر و سازنده او در جامعه بر پا شود تا همه موجودات از خیر آن بهره مند گردند ، و همانند یک کشاورز ، نتیجه کشت خیر خواهانه آنها ، محصولی برای رشد دیگران شود . این یک فرضیه دینی نیست ، یک عمل انسانیست .هر انسانی میبایستی در تمامی شئونات زندگیش در هر موردی و نسبت به هر چه ، اعم از هم نوع و محیط زیست و دیگر موجودات از روی تقوا عمل کند .
۲- گروه دوم ، آنهائی هستند که کافرند !! کفر یعنی چه ؟ یعنی پوشاندن ، به ابر هم میگویند کافر ؟ چون جلو خورشید را میپوشاند و غیره . در مورد انسان ، یعنی این گروه روی هر حقی را میپوشانند ، اعم از حق پرستش خداوند تا محیط زیست تا حق یک حیوان و حق و حقوق یک انسان ، مخصوصا حقوق ذاتی انسان اعم از حق حیات ، حق سخن گفتن ، حق آموزش ، حق برخورداری از آزادی ، و حتی حق انتخاب دین و باور خود !! . این گروه را من داعش آشکار می نامم ، ضمن تنفر بی پایانم از اعمال کافرانه آنها ، نیک میدانم که چه میخواهند و چه نمیخواهند . برای شناسائی این گروه فقط ۲ آیه نازل شده !!. شما این گروه را به سادگی میتوانید شناسائی کنید . هیچ کاری را در پنهان نمیکنند !! .
باور کنید ، من بعوان یک انسان از زندگی در کنار این دو گروه هیچ نگرانی ندارم ، نه از متقین و نه از کفار ، چون هر دو به صراحت بمن اعلام کرده اند که ما اینیم ، تو اگر میخواهی با ما زندگی کنی نیک بدان که ، ما که هستیم و چگونه عمل میکنیم .
و اما گروه سوم ، نامشان منافقین هست ، حتی برای خداوند هم شناسائی آنها کمی بیشتر از آن دو گروه اولی ، و دومی زمان بر بوده ؟؟!! برای شناسائی آنها ۱۳ تا آیه ؟؟!! آنهم بسیار پیچیده نازل شده . مختصرا ، قرآن میفرماید : یکی از مشخصه های این گروه دروغ گفتن ، خدعه کردن و نیرنگ هست !! این گروه از انسانها ، همانند آخوند های هر دینی ؟؟!! در پشت دیوار خدا فروشی پنهان میشوند !!! دکان آنها یک مغازه سه نبش دین فروشی است . با اینکه هر روز جنایات و دروغهای آنها بر ملا میشود اما مجددا با فریب دادن مردم ؟ مخصوصا با ابزار دین و با تکیه به خدعه و نیرنگ خود و در منجلاب نا آگاهی توده مردم ، مجددا باز سازی میکنند ، و تا مردم اطراف آنها بیدار نشوند و آنها را از هر لحاظ ترد نکنند تا ابد ماندکار و ماندگار خواهند بود ؟!!.
هموطن گرامی و عزیز من ، نیک میدانید که شما را بسیار دوست میدارم ، اما نیک بدانید این رژیم بر سر فروش هستی ایران معامله کرده !!! صبح ۲۲ بهمن گیوتین اعدام نسل مدافع ایران را بکار انداخت و ما هورا کشیدیم ؟!! . درفردای آن روز سفارت آمریکا را اشغال کرد و ما را به گروگان آمریکا در آورد و ما هروز سوآل میکردیم کی ، این ها گروگانها را آزاد می کنند تا همه چیز روبرا شود ؟!! پس فردا ی انقلاب ، ۸ سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و بهترین نسل ایران دوست را بنابودی کشاندند و تمامی ثروت ما را بباد دادند ، ما گفتیم اگر جنگ را تمام کنند ؟؟!!! به آبادانی ایران می پردازیم ؟؟!! . در ابتدای جنگ بر علیه اولین منتخب ما کودتای شرم آور کردند و با بردن دست حرام در انتخاب یک ملت ، از آن به پس ما را نسبت به رای دادنمان نیز بی اعتماد کردند ، و باز هم ما فقط خفت را پذیرفتیم ؟؟!! و ساکت ماندیم . و باز تکرار همان خیمه شب بازیها و خدعه ها و نیرنگها و دروغها ، یکی پس از دیگری ، تا این بار نوبت به اتم رسید ؟؟!!! این پنهان ترین خیانت و جنایت ، داعش برای این ملت بود که تمامی سرمایه سلامت ، علم ، ثروت و آبرو و سربلندی یک ملت را یک جا بباد داد ، که ته مانده آنرا نیز در پایان این مذاکرات تقدیم خواست دیگران خواهند کرد .
عجبا که ، این ملت فرهیخته ؟؟؟!!! عالم ؟؟!! و آگاه ؟؟!! هر روز می پرسد که ، کی مذاکرات تمام و روابط بر قرار میشود ؟؟!! تا ما به ایران برگردیم ؟؟؟!! .وه ، که ، بقول امام علی : چقدر مرگ با عزت از این گونه زیستن در جهل شیرین تر است .
ای داد از اینهمه نا آگاهی ؟ !! . هموطن ، به مرگ من و زنده ماندن شما ، به شما قول میدهم که ، در پس جنایات روز افزون این رژیم و سکوت ما !! نوبت جنایت بعدی این رژیم ، یک جنگ داخلی و تقسیم ایران خواهد بود ؟! من از اینکه در آن روز دیگر زنده نیستم شادم ، اما از همین امروز ضمن عرض تسلیت به این ملت در خواب ، وصیت کردم که مرا در کفن سیاه به خاک بسپارند . تا در سوگ سکوت شما عزادار از این جهان رخت بر بندم .
اگر ایران را دوست دارید ؟؟؟؟!!!
نادر انتظام ، آمریکا
۲۸ فوریه ۲۰۱۵

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.