برای سیمین بانوی ایران

بدست • 26 آگوست 2014 • دسته: نوشتار

ایرانیان عزیز،  در ایران وصیت نکنید ، رژیم خواسته شما را ( کتمان ) میکند !

گرچه در پیشین روز بر پائی قیامت ، آفرید گار جهان هستی با در هم کوبیدن و تغیر طرح کنونی این منظومه  خورشیدی ، جهان و نظام دیگری را بر پا خواهد فرمود ، و به فرمان  ، او ،  در فردای طلوع خورشید دیگری ، و سر زمینی به جز …… برپا و حسابرسی و جزای به کردار این دنیائی هر انسان را به کرده های او در این جهان ربط خواهند داد . این که ما را در کجا ی این زمین پهناور،  و در جوار چه شخصیتی و با کدامین لباس دفن کنند ، در فردای قیامت ( البته برای آنها که به روز جزا باور دارند ) هیچگونه اثری در پرونده این دنیائی ما نخواهد گذاشت !!. در فردائی نه چندان دور هر انسانی در برابر آئینه اعمال خود خواهد ایستاد . و خود پاسخگوی کرده های خویش میباشد .

اما ، سیمین بانوی بهبهانی ، بنا بر باوری که به چنین شفاعتی داشت ، وصیت کرد که ” مرا در امامزاده طاهر در شهر کرج دفن کنید ؟!!.” برای سمین بانو،  آنها که حق قلم و سخن  داشتند ، به وظیفه علم و عشق عمل کردند.

شکسته قلم های محبوس  درون کشور، با فشردن حلقوم قلم نیمه جان خود از ترس عزرائیل های ضد قلم  رژیم ، کوتاه ترین  سطور را شرح کردند .

اساتید گوینده ، همانند برافراشته قامت موسیقی ایران زمین ، جناب استاد شجریان عزیز ، برای لحظاتی لب به کلام گشودند ، گرچه کوتاه بود ،اما  “هموطنان  ” آزاده ما  فریاد ” درود ” را در فضای ” خفقان ” وطن  طنین انداختند .  از همگان سپاس .

گر چه رژیم ، نا جمهوری ، نا اسلامی  با پیروی ازاول ” داعشیان ”  مهاجم به تاریخ این ملت ، ” طالبانه ” با به آتش کشیدن یکصدمین نسل آن جان باختگان ایران زمین ، با داغ کردن آن تنور نیمه خاموش ۱۳۰۰ سال قبل  ، مجددا ماهیت ضد توحیدی و ضد ایرانی خود را به نمایش گذاشتند !!.   اما من هرگز فکر نمیکردم که  ؛

آنها  پس از گذشت ۱۳ قرن از آن تهاجم ، در رقابت با ” داعشیان  ” سال ۲۰۱۴ این چنین به خواسته بر حق این ملت دهن کجی کنند ؟! ، و آنرا نادیده بگیرند ؟!.

اجازه فرمائید به این ضد ایرانی های بی دین عرض کنم ؛ که قرآن بعنوان اصول راهنمای دین مبین اسلام ما ، در مورد احترام و عمل  به وصیت یک انسان ،  تا به کجا برای خواسته او اهمیت قائل شده .

” اى كسانى كه ايمان آوردهايد ، هنگامى كه يكى از شما را [نشانههاى] مرگ دررسيد ،  بايد از ميان خود دو عادل را در موقع وصيت به شهادت ميان خود فرا خوانيد ،  يا اگر در سفر بوديد و مصيبت مرگ شما را فرا رسيد [و شاهد مسلمان نبود] دو تن از غير [همكيشان] خود را [به شهادت بطلبيد]  ، و اگر [در صداقت آنان] شك كرديد ،  پس از نماز آن دو را نگاه مىداريد ، و سپس ،  آنها  به خدا سوگند ياد مىكنند كه ما اين [حق] را به هيچ قيمتى نمىفروشيم هر چند [پاى] خويشاوند ما [در كار] باشد و شهادت الهى را ”  كتمان ”  نمىكنيم كه [اگر كتمان حق كنيم] در اين صورت از گناهكاران خواهيم بود ، سوره ۵ ، آیه ۱۰۶” . و

مجددا در سوره ۲، آیه ۱۸۱  به بازماندگان  مسئول اجرای وصیت چنین هشدار میدهد :

پس هر كس آن [وصيت] را بعد از شنيدنش تغيير دهد گناهش تنها بر [گردن] كسانى است كه آن را تغيير مىدهند آرى خدا شنواى داناستخبرگزاری فارس:: برخی از رسانه‌ های معاند در روزهای اخیر اینگونه عنوان می‌کردند که عدم تدفین پیکر بهبهانی در امامزاده طاهر (ع) کرج به دلایل سیاسی بوده اما اظهارات مدیران اوقاف البرز نشان می‌دهد که دستور عدم دفن اموات در این آستان مقدسه از مدت‌ها قبل اتخاذ شده است. لطفا ، بفرمائید که چرا به وصیت آقای میناچی مبنی بر دفن در حسینه ارشاد عمل نفرمودید ؟؟!!. شما حتی جنسیت مندرج در شناسنامه سرکار ( بانو ) بهبهانی را در نوشته های خودتان تکذیب میکنید ؟؟! . و مینویسید ” پیکر بهبهانی ” ؟؟!!.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پس از اعلام درگذشت سیمین بهبهانی از شاعران معاصر کشورمان، اعضای خانواده‌اش اعلام کردند که بر اساس وصیت‌نامه وی می‌خواهند پیکر او را در امامزاده طاهر (ع) کرج دفن کنند.

این در حالی است که گفته می شود که چنین امکانی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در تاریخ 22 اردیبهشت سال جاری در دیدار با تعدادی از معتمدان محلی، هیئت امنای اماکن متبرکه و امامزادگان، اعضای شوراها و دهیاری‌های استان البرز گفته بود که ” در تلاش هستیم که دیگر هیچ میتی در امامزاده‌های استان دفن نشده و از این فضای معنوی برای دفن اموات استفاده نکنیم.” البته از اسلامی که شما حجت آن باشید بیشتر از این هم نمیتوان انتظار داشت !!.

همچنین در تاریخ چهارم اسفند ماه سال گذشته نیز حجت‌الاسلام محمد رایمند مدیر وقت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج به خبرگزاری فارس گفته بود ” یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که از ابتدای حضورم در کرج دنبال کردم، این بود که امامزاده‌های این شهرستان تبدیل به مکانی برای دفن اموات نشوند. عدم انجام به وصیت یک انسان در کشور ما تحت مدیریت نا اسلامی شما ، حتمی کار بسیار مهمی هم باید باشد !!. آقایان حجج  ( ولات ) فقیه !! وصیت ، یک سفارش قرآنی است و عمل به آن برای مسئولین یک باید شرعی  است!!.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج افزود: یکی از مشکلاتی که در گذشته داشتیم، مربوط به دفن اموات در محدوده امامزاده‌ها بود که این امر به طور کامل در کرج برچیده شده است.

رایمند گفت: قبرستان‌داری وظیفه شهرداری و سازمان آرامستان‌ها است و باید از فضای معنوی و ارزشی امامزاده‌ها برای جذب جوانان و کارهای فرهنگی و معنوی استفاده شود.جوانان آن سر زمین که در لعنت آباد آنهم در شب دفن میشوند ؟!. در این مورد شهرداری به وظیفه دین شما به خوبی عمل میکند .

هموطنان گرامی ، وصیت کردن یک حق است ، و عمل آن برای بازماندگان یک باید شرعی است . رژیم نا جمهوری و نا اسلامی ایران ،  نه برای زنده این ملت کوچکترین ارزشی قائل هست و نه برای مرده آن . این رژیم وصیت شما را ” کتمان ” میکند .  شاید سیمین بانو میدانست که آنها به وصیتش عمل نخواهند کرد ؟؟!! برای همین منظور این سروده زیبا و پر معنی را برای چشم کوری آنها نوشت ؟؟!! چه خواسته بسیار ساده ئی  !  و چه رژیم بی انصافی  سیمین بانو :

بعد از وفات گور مرا در زمین مجوی     در برگهای دفتر فرهنگ جای ماست

برای روح لطیف سیمین بانوی نازنین ، با آن باور لطیف ترش آرزوی رحمت دارم .

شما میتوانید این مقاله را در سایت وزین انقلاب اسلامی در هجرت ، و سایت nader Entezam.com مطالعه فرمائید. مثل همیشه یاد آور میشوم که پیک [email protected]   برای اجرای اوامر شما هنوز بازنشست نشده .

آمریکا ، ۲۶ آگست ۲۰۱۴ . نادر انتظام .

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.