یا منتقم، سومین برای غزه ۲۰۱۴

بدست • 10 آگوست 2014 • دسته: نوشتار

سلام یا مُنتَقِم ، که ؛

در انتقام گرفتن از ظالم بسیار صبوری .

در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۱۴ مقاله ای  دردفاع از مظلومیت مردم فلسطین، تحت عنوان ، ” من تنها با دولت اسرائیل همدردم ” را نوشتم ، در پس انتشار این مقاله ، اتفاق جالبی رخ داد که بجاست تا آن را با شما فرهیخته گان در میان بگذارم .

جالب بودن آن در این بود ،  تا ما متوجه شویم که آیا تمامی خوانندگان گرامی ما در پس مطالعه هر مقاله ، از هر نویسنده ؟ تا چه اندازه  بر موضوع مورد نظر او تفکر، و توجه میکنند ؟!. و تا چه  میزان در اظهار انتقاد خود صبور هستند .

موضوع از این قرار هست که ؛ من در مقاله ” من بادولت اسرائیل همدردم ” به سه موضوع اساسی اشاره مختصری کردم .

۱- من به ایرانی بودنم بسیار مفتخرم .

۲- من با پیروی از دین قیم و توحیدی ابراهیم ، و ارج نهادن به تلاش تمامی پیامبران توحیدی ، نشان دادم که ، بنا بر آموزه های همه صحف ها ( صحف اُولی ، صحف ابراهیم ، و صحف موسی،  و در نهایت صحف مُطَهَرَهْ ) ،  قرار بر این بود که ؛

ما باورمندان به خداوند یکتا ، با پیروی از دین قیم ابراهیم و  احترام به تمامی پیامبران مرسل ، و عمل به پیام وحدتی را که آنان از جانب خداوند هستی  برای همبستگی و زیستن انسان در صلحی توحیدی آورده اند ، چنین کنیم ، ” تا  همگان در توحید به وحدت برسیم ، و همانند امروز در دو، و یا چند گانگی به نابودی نرسیم  “. پیام حامل کرامت انسان است .

۳-  با بهره گیری از این که ، آموزه تمامی این پیامها ، نفی ظلم انسان بر هر موجودی و مخصوصا انسان مظلوم  در این جهان میباشد ، و در صورت روای چنین ظلمی بنا بر قول حتمی خداوند در جهان آخرت ظالم چنان بهائی را خواهد پرداخت ! که  در اندیشه هیچ موجودی نخواهد گنجید ، که بسیار هم دردناک خواهد بود .

و با توجه به ظلم بی حد وحسابی را که دولت مردان ودولت زنان اسرائیل و حامیان  آنها بر مردم مظلوم فلسطین روا میدارند .هشدار دادم که این دولت مردان و دولت زنان ظالم در فردای قیامت ، نه تنها در پیشگاه خداوند ،  بل بعنوان پیروان حضرت موسی علیه السلام ، ( بقول خودشان ) در حضور آن حضرت  نیز شرمسار خواهند بود .

نکته جالب توجه در پاره ئی از این انتقادات این بود که ” همدردی شما ( من ) با چنین دولت زورگو و غاصب و ظالم اسرائیل در چیست ؟؟!!.

در جواب e-mail آن  بزرگواران عرض کردم ، و در این نوشتار برای آن دسته از عزیزانی ( که مقاله را تا به آخر نخوانده اند ؟؟!!)و یا متوجه بیان دردی را که  اینان ، بپاس اعمال ضد تورات شان خواهند پرداخت . معروض میدارم که ؛  ماحصل همه پیامهای اولیاء ، انبیاء ، و بندگان صالح بر این بوده وهست که ؛

انسان ،  تو در برابر عملی که انجام میدهی  مسئول هستی ، و مطمئن باش که در فردای قیامت حتمی به امر خداوند منتقم ( انتقام گیرنده از هر ظالمی ) بهای دردناکی را خواهی پرداخت .

و دولت مردان اسرائیل و دولت زنان آن اگر به پیام تورات باورمند هستند ؟؟!! نیک بدانند که ، روزهای سخت و درد ناک بی پایانی در انتظار آنها خواهد بود .

که اتفاقا ، در این جا یک بار دیگر موقع را مغتنم میشمارم و به سران کشور های جهان و مخصوصا ، کشور های عربی ، نیز این پیام قرآن را میرسانم که ؛

شما ، شما  در برابر آتش  این فاجعه هولناک و تلخ تاریخ معاصر ، چه آتش  ظلمی که بر مردم غزه  ، و چه  بر یهودیان ، و یا هر انسانی ، با هر باوری و از هر نژادی ، با هر رنگ پوستی و هر ملییتی ، در هر کجای این زمین زیبا می بارد ، مسئول بوده و خواهید بود .

به خداوند هستی قسم میخورم که ، گناه سکوت شما از گناه ظلم ، ظالمین به انسان مظلوم کمتر نخواهد بود . سکوت شما نشان از همراهی شما با ظالم هست .

شما سران کشور های عربی به عمل کرد قوم بنی اسرائیل در پس  وقوع جنایت غیر اخلاقی و ضد بشری و دردناک هولوکاست نگاه کنید !! آنها تا  از اخرین ظالمین این جنایت انتقام این دنیائی را نگرفتند دست از تلاش بر نداشتند .

شما چی ؟ حتی در این ذلت ! شما را از حق یک اعتراض هم محروم کرده اند  ؟؟!! . من با اینکه با تمامی وجودم با اعمال خشونت مخالفم ، اما بنا بر دادهای تاریخ  مطمئن هستم ، که آتش آه ، این مظلومین بی دفاع روزی دامان شما را هم فرا خواهد گرفت . و

شما  فرزندان  اسرائیل ، آیا  بهای انتقام  جنایت دردناک هولوکاست که حتی شنیدن و تصور آن نظام فکری یک انسان مسئول را از هم میپاشد ،  که  بدست آن حرام لقمه های بی باور به کرامت انسانی و در اروپا انجام شد ، را مردم بی دفاع فلسطین باید بپردازند ؟؟!!. مگر در تورات خداوند ، به حضرت موسی علیه السلام در بحث قصاص نفرمود ” چشم در برابر چشم و ………….. آیا شما حد اقل نباید به تورات عمل کنید ؟؟!! .

و ، باز هم ، شما سران کشورهای عربی در برابر اولین ظلم دولت اسرائیل خاموش ماندید ، و این ننگ سکوت و ذلت را شما بر پیشانی ملت عرب نشاندید !! او هم با بهره گیری از سکوت ذلت بار شما ، با مردم شما چنین کرد و میکند ،  که تحمل این همه ظلم حق این بی نوایان نبود و نیست .

آیا شما حد اقل اجازه یک اعتراض لفظی بسیار آرام و یواشکی را هم ندارید ؟ .

مسلم بدانید که من با دردی را که شما هم در فردای قیامت خواهید کشید نیز هم دردم .

و آن درد جان سوزیست که از منتقم جهان هستی برای هر ظالمی و بر شریکان آنها  نازل خواهد شد ؟!. همدردی من با درد فردای شما ظالمین ، دلیل بر تایید عمل شما و یا دلسوزی با شما نیست . هشداری است  که به سختی درد فردای شما داده ، و میدهم . به آیات تورات و قرآن نگاه کنید ، سراسر هشدار به عمل انسان هست ، هشدار به بهائی که فردا بپاس اعمال این دنیا خواهیم پرداخت .

در اینجا، یکبار دیگر تقاضای بازخوانی  قسمت آخرین آن مقاله را ، از عزیزان همرا ه  دارم .

، امیدم بر این هست که ،

اگر به فردائی هم ایمان نداریم ؟!! حد اقل به کرامت امروز ، ( انسان ) و دیگر موجودات باور داشته باشیم . شما نیک میدانید که اثرات این همه تخریب تا نسل های بسیار دور، چه بر جسم و روان انسان و چه بر محیط زیست در هرکجای این ودیعه زیبا ( زمین )  غیر قابل جبران خواهد بود . مطمئن باشید که نسلهای آینده ظلم شما و سکوت ما را نخواهند بخشید . این ها بچه های سنگ پران دیروزند !! و ، وای از توان پرش ابزار تخریب فردا ؟!!. دیگر از این ودیعه بی مانند چه خواهد ماند ؟؟. به امید بیداری وجدانهای در خواب  خفته امروز .

در پایان از حضور کسانی که قسمت پایانی مقاله قبل برایشان کم مفهوم بود پوزش میخواهم ، تحمل این همه درد توان را از این شکسته قلم ستانده است .

شما متوانید این مقاله ، و  دیگر مقالات این قلم را در سایت آزادی انقلاب اسلامی در هجرت ، و سایت naderentezam .com  مطالعه فرمائید . از اینکه پیک [email protected] را تنها نمی گذارید سپاسگذارم .

آمریکا، دهم ،آگوست ۲۰۱۴ . نادر انتظام

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.