غزه ۲۰۱۴!

بدست • 16 جولای 2014 • دسته: نوشتار

بنام فرمانروای رستاخیز ؛

من تنها با دولت اسرائیل هم دردم !

بمناسبت عید فطر ؟

سلام بر تمامی پیامبران تاریخ ، سلام بر انسان ، سلام بر انسان از هر سه گروهش .

امروز جمعه هست ،آخرین روزهای ماه مبارک رمضان  سال ۱۴۳۵، میگویند در آمریکا روز دوشنبه روز عید فطر هست .

سلام  بر فطرت های پاک ، بر آنها که در این ماه رحمت ، با برداشتن قدمهای استوارشان راه تقرب ۱۲ ماهه دیدن معشوق را در یکماه بازگشت به فطرت خدائیشان پیمودند .

سلام بر آنها که این راه را  با یک (  آه )  عمیق که از اعماق جان فطریشان  در سحرگان عشق به او بر کشیدند و هدیه  به همدردی با یک انسان مظلوم کردند ، سلام بر شرافت و فطرت پاک شما ، حتمی  این عید از آن شماست و مبارکتان باد .

در چند هزارمین عیدی که انسان مظلوم در غزه و عراق و سوریه و سراسر زمین بی مادر ما ( خاک ) ایستاده میمیرد !! من با دولت اسرائیل همدردم !! .

من یک ایرانیم ، پیرو دین قیم و پاک ابراهیمم ، با دولت اسرائیل همدردم ! .

من تمامی عمر هفتاد و یک ساله ام را در کوچه باغ های دین ابراهیم گذرانده ام ، برتری های قوم یهود را خوب میشناسم . سلام بر موسی و پیروان موسی .من  با دولت اسرائیل همدردم ! .

من شبها سر بر بالش عیسی مسیح میگذارم ، سلام بر عیسی و پیروان او . من با دولت اسرائیل همدردم ! .

من هر روز محمد ( ص ) را کتاب در دست تنها تر از همیشه میبینم ، سلام بر محمد و خاندان پاکش .

من با دولت اسرائیل همدردم ! .

من به قیامت بسیار از این دنیای خاک  به خون آلودش باورمند ترم . من با دولت اسرائیل همدردم ! .

من دیروز ابراهیم را دیدم که با ا سماعیل برای سعادت انسان دعا میکردند . من بادولت اسرائیل همدردم ! .

من موسی را دیدم که از کوه سرازیر شده بود ، و با دیدن گوساله زرین لبانش به لرزه و پاهایش سست و بغض در گلویش شکست ، من با دولت اسرائیل همدرم ! .

من زنجیر روحانیت بی روح بنی اسرائیل را بر گردن عشق خدا ( مسیح ) دیدم ، من بادولت اسرائیل همدردم !.

من محمد را دیدم که سراسیمه از غار بیرون شد و همه پیامها ی اتحاد و خوشبختی را یک جا بدست انسان داد ، من با دولت اسرائیل همدردم  . به این دلیل همدردم که ؛

من چون  به بر پائی آن روز ( جزا !!! ) سخت باورمندم ، و با توجه به داده های تورات که میفرماید به هنگام قصاص یا به بخشید ، و یا با  چشم در برابر چشم و ………. قصاص کنید ، که شما نمیکنید !!! و با توجه براعمال ضد توراتی شما در حق مردم غزه !! و حتی به عنوان یک مقصر چنین  نمیکنید  ؟!  من به عنوان یک مسلمان برای بهای عمل ضد توراتی شما که خواهید پرداخت سخت نگرانم ؟!!.

شما فردا نه تنها در پیشگاه خداوند جهان هستی و فرمانروای مطلق قیامت شرم سار خواهید بود !! بلکه در حضور حضرت موسی ( ع ) نیز سرافکنده میشوید .

من چون این فردا را ، امروز میبینم ، به شما نصیحت میکنم ،حد اقل به تورات عمل کنید . شاید برای فردا پاسخی داشته باشید ؟؟!!.

به این دلیل با درد سخت فردای شما همدردم .

آرزو میکردم که ،همه به دین پاک ابراهیم بر میگشتیم ، تا امروز به مردم مظلوم غزه و مادران داغدار یهودی ، هم اجازه میدادیم تا برای ادای نماز عید بازگشت به فطرت خدائیمان  هم صف ؟؟!!! ، و درزمینی سبز و نه خونین ،  و یکبار دیگر همه رو به بیت المقدس ؟،  و بجای پوشش عزا ، با سرخ جامه های شادی آفرینمان دست یکدیگر را میبوسیدیم ؟ .

من هنوز هم با دردی را که در فردای قیامت دولت مردان و دولت زنان اسرائیلی باید تحمل کنند همدردم .

نمازعید ؟؟  امسال را به همه داغداران تاریخ مظلومیت انسان تقدیم میکنم .

عیدتان مسرور باد . آمریکا ،آخرین جمعه رمضان ۲۰۱۴

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.