سیلی بر صورت دختران آقای موسوی

بدست • 25 اکتبر 2013 • دسته: نوشتار

پهلوی شکسته فاطمه،شلاق بر لبان حسین،وسیلی بر…

عمری بر بالای منبر از جنایات وارده بر علی ، فاطمه و حسیىن گفتید .روزی در مدح علی گفتید که در معراج همسفره ای محمد(درود خداوند بر او و خاندان پاکش باد ) بود . بهنگام  از شجاعتش گفتن، گلوی خود و سرخرگ چشمان مستمعینتان را همزمان پاره کردید .یکروز گفتید محمد بر سر چهار راه چه کنم تک و تنها در کوچه باغیهای معراج زانوی غم بغل کرده بود که بناگهان دستهای گرم علی را بجای یدهای فوق ایدیهم آن قادر مطلق بر شانه هایش حس کرد و از شدت شادی و تعجب نزدیک بود قالبش جان تهی کند !! فردا گفتید علی با یک شمشیر در  یک روز سر ۷۰۰ تا یهودی را بتنهائی از بدن نجسشان جدا کرد . در پس این همه  دروغ  های ناروا که بر محمد و علی بستید ،رمضان فرا رسید و فریاد زدید که آنها ،این بی نا…ها بر در خانه علی رفتند وطناب بر گردنش انداختند و کشان کشان بمسجد ش بردند !! و در پس آن گفتید آن بی ..ها در به پهلوی فاطمه زدند   و همه دنده های بی بی  را یکجا شکستند . و ما در پیروی از تعالیم اسلامی شما ،و در نهایت جهل خودمان  یکروز در مدرسه باد در غپغپمان  سرراه آن همکلاسی یهودی را گرفتیم و گفتیم که ،اگر چنان و چنین نکنی با تو همان کار را خواهیم کرد که علی در مدینه با دیگر یهودیهای نجس کرد !!! . این همه معرفت دینی را ما از سخنان شر بار شما فراگرفتیم . ای حمد و سپاس به پیشگاه خداوند رحمان که با نزول رحمت تشرف بحىضور قرآن کریم اجازه فرمود تا رو به کوثر رحمت بیپایانش نهاده و با فراگیری آموزه های کلام سراسر رحمتش یافتیم که انسان در چشم و دل خداوند قرآن چه کرامت پر بهائی را داراست ، و همه انسانها در انتخاب باورشان آزادند .

 اول شهریور بعد از سالها به وطن عزیزتر از جانم برگشتم ،سخت بر این باور که برای سازندگی تو جان وطن آمده ام ،غافل از اینکه همان عربهای پیرو محمد و علی شما !! در ۳۱ شهریور طنابی بطول خاک پاک ایران عزیزرا برای حلقه کردن بر گردن ۳۵ ملیون ایرانی بسوی ما رها کرده اند . همراه دیگر عاشقان دفاع از آن خاک گرم با رئیس جمهورمان به جبه رفتیم ، از یکی از افسران مدافع وطن که بتازگی با وساطت رئیس جمهور از زندان آزاد شده بود سوآل کردم ،در این شرایط تحریم اسلحه ، شما چگونه از اسمان این کهن وطن دفاع میکنید ؟ . آن افسر جوان که خدای ایران رحمتش کند ، که جان پر ارزش خود را به پیشگاه دفاع از این سرزمین اهورائی تقدیم کرد . گفت : اولا، هفته قبل بنیصدر( رئیس جمهور و فرمانده کل قوا ) در پایگاه یک سخنرانی کرد که مضمونش چنین بود “شما بهنگام پرواز بر بام آسمان این سر زمین با برخورداری از آزادی کامل هم رئیس جمهورید و هم فرمانده کل قوا ،درآن لحظه این ایمان شما و تجربه شما و علم شماست که بکارتان میآید و بس ،اگر تا دیروز شما به داشتن این وطن افتخار میکردید ، امروز این وطن است که بداشتن فرزندانی همانند شما افتخار میکند “.  این سخن خیلی روی بچه ها اثر کرد . و اما در مورد اسلحه ،میگویند این ها از اسرائیلی ها قطعات یدکی هواپیما را میخرند !!. و آنهم به چند برابر قیمت !.

در یک لحظه  قیافه آن هم کلاسی یهودی دوران دبیرسانیم با لبخندی معنی دار در پیش چشمانم مجسم شد . میخواستم از شرمندگی خودم را به یک گلوله عراقی بسپارم .

امروز که شنیدم بر صورت نازنین دختران بیگناه موسوی همان سیلی های یزیدی را زدید ،بر من و همگان این دروغهایتان مسلم شد .

۱- علی به معراج نرفته بود  ( به مقاله نزول قرآن ،نردبان محمد بقلم اینجانب در سایت nader Entezam .com مراجعه فرمائید )

۲- علی با هیچ محاسبه عقلانی توان و زمان گشتن ۷۰۰ یهودی را در یکروز که هیچ در یک ماه هم نداشته .

۳-اصولا خانه های آنروز مدینه دری نداشت که بخواهد به پهلوی همسر جهان پهلوان علی زده شود . دیگر نمیتوانید از خوار کردن علی ارتزاق حرام کنید .

۴-  امروز بر تمامی روشنفکران مسلمان مسلم شده که ، علت عقب افتادکی یک ملت و سقوط  اخلاق در جامعه ، و نابودی کرامت انسانی ، و همه ارزش های بشری  همه وهمه و  یکجا بخاطر تعالیم دروغین و ضد دینی شما در طول تاریخ باوری ما بوده .تعالیم به  باوری که اجازه داشته باشد پدر و مادری را بمدت ۹۸۳ روز در خانه شان حبس کند و در روز ملاقات، فرزندانشان ( آنهم در روز عید قدیر؟؟!! ) و در حضور پدر و مادر محبوسشان در نهایت دنائت و بی شرمی سیلی بر صورت فرزندانشان بزند ؟؟ این بود درس اخلاقی که از علی فراگرفتید ؟ .نسل جوان امروز قسم حضرت عباس را باور کند یا دم خروس را ؟. اجازه دهید ضمن عرض تسلیت به شما بگویم که تحت هیچ شرایطی دیگر نمیتوانید روگردانی این نسل از دین را بگردن این صهیونیستهای بی …. و غرب وحشی بیندازید .اعمال ضد انسانی و اخلاقی و دینی شما ،آنهم با یک ملت با تمدن و با فرهنگ ایرانی تنها عامل شکستن و فرو ریختن دیوار باور های این نسل میباشد . مطمئن باشید که در فردای ایران آزاد، این ملت شما را در برابر آئینه اعمال امرزتان قرار خواهد داد.

ای لعنت خدای جهان هستی و محمد وعلی ما بر همه شما دین فروشان دروغگو باد.   چقدر خوشحالم که خداوند این توفیق را عنایت فرمود تا چهره فریبکارانه شما را در سومین مقاله ( نقدی بر آیات عذاب در قرآن  ) که هم اکنون در سایت  nader entezam .com  آماده مطالعه میباشد را که کاملا مصداق باور شما میباشد را نوشتم . دیروز که دختر رئیس تشخیص مصلحت نظامتان را …. نامیدید ،پیش خود گفتم حتما آقا فرمان قطع دست و زبان آن بی همه چیز را صادر میفرمایند . که صد البته از تنبیه فحاشان به یک بانوی محترم خبری نشد ( یعنی خوب کاری کردید ،تکرار کنید ) .به همین مناسبت امروز هم همه دروغگویان تمامی این قرون و اعصار باز هم خفه خون گرفته اند !! شرم بر شما باد ، از مردانگیتان همین بس که بر صورت دو بانوی بیگناه در حضور پدر و مادر محبوسشان سیلی مینوازید .شرماتان باد . ۲۵ ،اکتبر ۲۰۱۳

شهر لاگونانیگل، آمریکا . نادر انتظام

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.