بمناسبت انتخابات ۹۶ در ایران

بدست • 12 می 2017 • دسته: نوشتار

با یاد و نام آفریدگار زیبائی ها و شادی ها .

شادی ، شاد زیستن ، حق انتخاب ، جزئی از حقوق ذاتی انسان هست .

کم بود هورمون تستاسترون درکالبد کاندیداهای نظام ولایت فقیه ؛

عرق شرمی که بانوی مبارز ، اعظم طالقانی بر جبین رجل مذهبی ، سیاسی نظام فشاند !!

در لحظه ورود آقای خمینی به ایران ، بانوی سالخورده و با تجربه ئی که روبروی تلوزیون نشسته بود آه سرد و عمیقی از سینه خود بر کشید که تعجب دیگر افراد خانه را بر انگیخت ، اهالی خانه در نهایت تعجب از او پرسیدند ( ننه ) ترا چه شد ؟! که چنین آه سردی همراه با ناله درد آوری بر کشیدی ؟! پیر زن گفت : با ورود این آقا به ایران ، شادی و خوشی از این کشور رخت بر خواهد بست !! زمانی که علت آن سوآل شد . ننه با تجربه که همه عمر با خدمات صادقانه خود برای اهالی خانه و مهمانهای خانه آرامش و شادی آفریده بود گفت به گره شومی که در بین ابروهای اوست نگاه کنید ، این چهره عبوس ،  شادی و خوشحالی را از این ملت خواهد گرفت ، این گره ، پیام آور خون خواهد بود !!

خداوند او را رحمت کند که ، ……….. از آن زمان سالها میگذرد و چه ننه رست گفت .

در این نوشتار به دو پدیده کاملا جداگانه می پردازم .

در بخش اول ، چهره های عبوس ، خشمگین ، خشمناک ،  نا شاد و ضد شادی رجل مذهبی ، سیاسی بر گزیده گان شورای ناگاه بان  ضد خدا و خلق نظام ولایت فقیه را از منظر پزشکی و روانشناسی بر رسی میکنم .و

در بخش دوم علت ثپت نام سرکار بانوی گرامی اعظم طالقانی برای شرکت در مبارزات انتخابی ریاست جمهوری نظام مقدس را پی میگیرم

بخش اول ، هرمون تستاسترون چیست و به چه کار می آید .

What is testosterone and what does it do؟

Testosterone is a hormone – a chemical messenger – that is responsible for the development of male sexual characteristics. Females also produce testosterone, but usually in smaller amounts.Testosterone is a type of androgen produced primarily by the testes/testicles in cells called the Leydig cells. … Sex

برای آن عده از انسانها که سکس عاشقانه را یک امر طبیعی ، واجب برای ادامه حیات توام با لذت ، بسیار زیبا و مقدس و یکی از پایه های شادی میدانند و نه یک عمل حیوانی ( بنا بر باور روحانیت متحجر )  ، هرمون تستاسترون پیام آور بالاترین و شادی آفرین ترین محموله حیاتی است ، محموله ای که باعث بر انگیختن اظهار عشق یک مرد عاشق به همسر زیبای خود میشود و بر عکس.

از آنجا که بر قراری سکس عاشقانه ( و نه حیوان گونه ) بین یک زن و مرد بخاطر وجود و ترشح این هرمون حیاتی و آفریننده بهترین لحظات شادی آفرین بین آنها بوده و ترشح و استفاده به جا و به موقع از آن زندگی زناشوئی را سرشار از شادی وحرکت و موفقیت می نماید  ، پس کمبود و یا نبود آن چه به لحاظ فقر سلامتی جسمی و یا بدلیل  کهولت سن ( در پاره ای از مردها ) نیز میتواند ، سایه ابر غم ، غصه ، بی تحرکی ، گوشه گیری ، و خشم را بر زندگی آنها و مخصوصا در چهره و رفتار مردها نمایان نماید .

در جهان مدرن امروز برای کسب پیروزی در هر جایگاه و هر مقامی ، و در هر مسابقه ای ، شادی و خوش روئی شخص رونده و دونده شرکت کننده حاکی از رضایت او از خود ، عمل خود ، ایمان به راهی را که انتخاب کرده می باشد ، خوشحالی و خوش روئی شخص شرکت کننده به رای دهندگان خود اطمینان میدهد که ،  تلاش من برای دست یابی به این مقام تنها برای رضایت خودم به تنهائی  نیست ، بلکه در پس این موفقیت که ،  حتما حصول به آن را  مرهون و مدیون  اعتماد شما به من و قول من میباشد میدانم و تلاش خواهم کرد تا  شما را نیز راضی و خوشنود نمایم .

نگریستن در چهره عبوس و سراسر خشمگین کاندیداهای ریاست جمهوری در نظام مقدس ولایت فقیه حاکی از دو حقیقت تلخ و واقعییت شوم بود ؛

اول اینکه ” ما به جز اهانت به یکدیگر و به خرد شما ملت و مخصوصا زنان این جامعه هیچ برنامه دیگری نداریم ، ما در این مکان جمع شده ایم تا آبروی خود ، یکدیگر ، و ملت ایران را در انظار جهانیان برباد دهیم ، همانگونه که در ۴۰ سال گذشته بر باد داده ایم . ما پیام آوری شادی و خوشبختی برای شما ملت نیستیم!!.”

وه ، که زمان چه زیبا بر این واقعیت شوم شهادت داد ، گر چه بسیار تلخ بود و هست اما زیبائی آن در این هست که نظم ، نظام حضرت حق بر اثبات حقانیت خود دال بر پیروزی شادی و زیبائی بر غم و  زشتی درون و برون آنها شهادت میدهد ، پس باید امیدوار بود و بر حق ایستاد .

دوم ” من از این جایگاه به ۵۰ درصد از این ملت ( زنان کشور ) به صراحت اعلام میکنم که ، من کوچکترین ارزشی برای هیچ یک از شما ها قائل نیستم . من نه طالقانی را میشناسم و نه برای بانو اعظم و دیگر زنان این کشور کوچکترین احترام ، حق و ارزشی قائل هستم “.

در همین جا ، باید صمیمانه از سرکار بانو طالقانی گرامی و دیگر زنان خوب سر زمین مان که با علم به عدم به رسمیت شناختن شان از طریق شورای نا نگهبان نظام ولایت فقیه به عنوان یک انسان ، یک ایرانی و یک  زن دارای حقوق  تشکر کنم که با شرک خود به هنگام نام نویسی برای کاندید شدن ، به زیبائی هر چه تمامتر عرق شرم را بر جبین مردان نظام ولایت فقیه جاری فرمودید . سپاس از شما . پیروزی شما مادران ، خواهران ، همسران و دختران ایران زمین حتمی خواهد بود ، بر احقاق حق تان بایستید ، نیک بدانید هنوز هم مردانی از نسل آریائی یار و یاور شما خواهند بود .

ملت گرامی ایران ، به دو دروغ بسیار روش آنها توجه نمائید ؛

اول اینکه ، آنها سید محمود طالقانی را خوب میشناسند ، از مبارزات و فداکاری های طاقت فرسا و غیر قابل جبران قبل و بعد از انقلاب ایشان بعنوان بزرگ مرد نستوه این انقلاب کاملا آگاهند .

نسل جوان عزیز ایران ، به هنگام نوشتن قانون اساسی بعد از انقلاب ، یکی از مفاد آن گنجانیدن عنوان ( رجل سیاسی ، مذهبی )  در آن قانون ضد حق بود !! در آن زمان ، ملت فارسی زبان ایرانی از آنها پرسیدند که ، یعنی زنان کشور حق شرکت برای کاندیدا شدن ریاست جمهوری را ندارند ؟!! آقای بهشتی :  ( رجل سیاسی ، مذهبی ) هم شامل زن میشود و هم مرد . اگر درست بخاطر داشته باشم یکی از کسانی که به این جمله ضد زن معترض بود آقای طالقانی بود . بنگرید که ، امروزصلاحیت اعظم بانوی طالقانی ،  دختر طالقانی بزرگ را به دلیل زن بودنش رد کردند !! .

دوم ، فاجعه شوم تر دیگری که ، پذیرش آن غیر قابل تحمل هست دروغ بزرگ تری است که رئیس جمهورانتصابی نظام مقدس ، در پس انتصاب خود دست های نا پاک خود را بر روی قرآن کریم میگذارد و به صراحت به مردم ایران میگوید : من در پیشگاه خداوند به این کلام الله مجید قسم میخورم که ، از قانون اساسی این نظام  پاسداری کنم !!!

ملت گرامی ایران عزیز ، اگر جمله عربی ( رجل سیاسی ، مذهبی ) شامل مرد و زن میشود ، شما قسم حضرت عباس را میپذیرید و یا دم خروس را !!. آیا این جناب رئیس جمهور از همان ابتدا عدم برسمیت شناختن زن در نظام مقدس ولایت فقیه را اعلام نمیکند ؟ آیا او به ۵۰ درصد از افراد این جامعه نمیگوید من هیچ یک از حقوق ذاتی شما را نیز مدافع نخواهم بود ؟ البته با نهایت احترام به این جناب رئیس جمهور بی اختیار عرض میکنم که ، حد اقل به قرآن قسم نخورید .

در پایان ، ضمن آرزوی شادی برای شما ملت عزیز و مخصوصا زنان گرامی مان ، تقاضا دارم شما باورمندان به خداوند هستی نه برای پاسداری از دین تان در آینه مذهب ریا و تزویر آنها بنگرید و نه برای شاد زیستن در درون و برون نا شاد آنها .

شادی ، شاد زیستن ، حق انتخاب ، جزئی از حقوق ذاتی هر انسانی هست ، بر ماست که بر دفاع از این حق بایستیم .

خداوند زیبائی ها و شادی ها یار و یاور شما باد . پیشاپیش ورود به ماه مبارک رحمت ، ماه زیستن در شادی و نیکی ، به همه باورمندان به پیروزی نور بر تاریکی را تبریک میگویم .

دوازدهم ماه می ۲۰۱۷ ، آمریکا . شما میتوانید این مقاله و دیگر نوشتار این کوتاه قلم را در سایت انقلاب اسلامی ، سایت نادر انتظام ، فیس بوک و کانل تلگرام مطالعه فرمائید .

نادر انتظام .

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.