نزول های پیشین نیز ماندگارند

بدست • 25 اکتبر 2020 • دسته: نوشتار

بنام صاحب روز جزا .

اگر به قرآن باور داشتید در پی نابودی قوم یهود نمی بودید ! ؛

وَ الَّذِينَ يُؤْمِنُونَ بِما أُنْزِلَ إِلَيْک ،وَ ما أُنْزِلَ مِنْ قَبْلِكَ.

الم ، روی سخن با تواست ، ( محمد ) که ، نگران سرنوشت انسانی.)

ذَالِكَ الْكِتَبُ لَا رَيْبَ فِيهِ  هُدًى لِّلْمُتَّقِين ، این متن بر گفته از کتاب هستی می باشد  که ، بر قلب تو نازل کردیم ، ( به انسان بگو ) در این اقیانوس رحمت ، تنها پروا پیشه کنندگان  به ساحل نجات راه می یابند .

، الَّذِينَ يُؤْمِنُونَ بِالْغَيْبِ وَ يُقِيمُونَ الصَّلَوةَ وَ ممِّا رَزَقْنَاهُمْ يُنفِقُونَ

نیازی نیست به پشت سرت نگاه کنیَ ، هستی پیش روی توست ، برای شناخت همه نهان ها باید ت که ، با کوله باری تقوا و بر پا ساختن صلات در جامعه و بر گشودن دست های نافع خود بر جهانیان ، و

و الَّذِينَ يُؤْمِنُونَ بمِا أُنزِلَ إِلَيْكَ وَ مَا أُنزِلَ مِن قَبْلِكَ وَ بِالاَخِرَةِ هُمْ يُوقِنُون  لازمه ایمان به آنچه  در خاتمیت رسالت تو بر تو نازل کردیم  ، ایمان به درسی هست که در وحی به پیشینیان امر فرمودیم ، این نزول از ابتدای آفرینش آغاز و تا عصر ابدیت ادامه خواهد داشت ، به آن و این و آن

( آخرت ) ایمان داشته باش .

أُوْلَئكَ عَلىَ‏ هُدًى مِّن رَّبِّهِمْ وَ أُوْلَئكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ، رشد و کمال هر دانه ای در چشم دوختن به هدایت تنها افریدگار و پروردگار جهان هستی هست ، در همه امور پروا پیشه کنید تا ، محصول توام با رشد  رستگاری نصیب تان گردد.

در فردای پیروزی انقلاب ، ضمن دیگر خدعه ها که فرمودند ، یکی هم سر دادن فریاد  مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل بود اما ،  همین نا بکارها به هنگام حمله صدام و به پشتیبانی دیگر کشور های عرب از همین قوم ( مرگ بر )  اسلحه خریدند .

هیچ وجدان بیداری از غصب نا حق سر زمین های دیگر مردمان جهان نمی آساید ، بر ملت عرب وظیفه بود تا از اشغال سر زمین همباوران و هم زبانان خود دفاع کنند که ، نکردند !! و فریاد دیروز ما مبنی بر اینکه این مرگ بر ها ( بر هر کشور و ملتی ) برابر با مرگی هست که روزی حلقوم ملت ایران را خواهد فشرد ، که می فشارد .

امروز همه گان به وضوح نظاره گر بر قراری رابطه همه جانبه بین کشورهای عرب با اسرائیل غاصب هستیم . امروز بر همه اشکار شد که ضرر و زیان آن مرگ بر ها ،  تنها نصیب ملت ایران و مردم محروم فلسطین شد .

قرآن در سطور بالا به صراحت فرمود : ایمان شما به اسلام در گرو ایمان به نزول های پیشین بر پیامبران قبل از شما خواهد بود ، نزول اوامر خداوند به هستی و در مرکز آن به انسان از ابتدای آفرینش بر سینه هستی نوشته شد و تا به عصر قیامت نیز ادامه خواهد داشت ، رهروان رستگار این  راست  بزرگ راهِ انسان پیما ، کسانی خواهند بود که ، به کرامت انسان با هر باوری احترام بگزارند .

فرمان بر حق خداوند و رسالت همه پیامبران تاریخ نا بود شدنی نیست. بیشتر از این سرمایه های معنوی و مادی یک ملت را به باد فریب ندهید . یهودیت و مسیحیت و هر باور یکتا پرستی ماندگار خواهد بود.

۲۴ اکتبر ۲۰۲۰ ، آمریکا ، نادر انتظام .

 

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.