بمناسبت ترور قاسم سلیمانی ، معامله قرن کوشنر

بدست • 7 فوریه 2020 • دسته: نوشتار

آن شازده قاسم که در طرح ترور بود ، شیرازی نبود !!

 

چه خوب بود آن دورانی که ولایت های ما را به محله های آن می شناختند ، هر َمحله ای برای خودش شناسنامه ای داشت ، شاگرد شوفر ها توی رکاب اتوبوس های دماغدار می ایستادند و در حالی که نصف تنه شان از ماشین بیرون بود فریاد میزدند کل شازده قاسم ، نبود ؟ برم ؟ برو بریم کسی نیست . ننه نگهدار ( پیر زن که دیر رسیده بود فریاد می زد نگهدار) ، و کمک راننده بد اخلاق هم داد می زد که ، ننه ، مگر کر بودی این همه داد زدم کل شازده قاسم نیست ؟؟.

“مقبره امامزاده شاهزاده قاسم «علیه‌السلام» در مرکز ،شهر شیراز، و نزدیک حرم مطهر احمدبن‌موسی«علیه‌السلام» واقع‌شده است جالب اینکه هیچ اطلاعاتی از این امام‌زاده در دسترس نیست حتی سایت اطلاع‌رسانی اداره اوقاف و امور خیریه فارس در معرفی این امام‌زاد کم آورده !! و گفته در این بقعه جنازه ای دفن نشده ” !! اما ؛

به برکت جنایت و خیانت روحانیت فاسد ، حتی برای قبر بی مرده هم بقعه ساخته اند و کسب درآمد حلالی می کنند !!.

شاید آقای ترامپ از اینکه می خواست از هر لحاظ در بقای نظام مقدس نا جمهوری نا اسلامی سنگ تمام بگذارد در نهایت نا جوانمردی آقا قاسم عزیز و گرامی ما را{ شهید} کرد تا ، نه تنها بقعه شازده قاسم صاحب پیدا کند بلکه در بین تمام امام زاده های عزیز وطنمان برای اولین بار با دفن یک سردار شهید با اسم و رسم هم به این محله آبرو بدهد و هم ….. اما ؛

 

از آنجائی که برای اولین بار در تاریخ آمریکای عزیز، یک رئیس جمهور جغرافیا دادن ، تاریخ خوانده ، و باسواد کاخ سفید را تصاحب کرده ، تفاوت بین شهر کرمان و شهر شیراز را از نظر جغرافیائی متوجه نشدند و اطرافیان هم به ایشان گوشزد نکردند .

بهر صورت جنایت بوقوع پیوست ، و قاسم آقای کرمانی را شهید کردند و مردم شریف ایران قاسم آقای ما را بردند به زادگاه مبارکش در کرمان دفن کردند . البته ؛

ایشان این خطا را به عمد نکردند ، در معامله قرن هم یک افتضاح بدی ببار آوردند !!

آن روز ها که شاگرد دبیرستان بودیم ، این معلم بزرگوار ما ۵۰ بار فرمود برای ترسیم یک مثلث باید دو ضلع و یک زاویه داشته باشیم ، و همیشه هم یاد آوری میکرد که این یکی از سوآلات امتحان آخر سال خواهد بود، آخر هم من سرجلسه  امتحان دست و پاچه شدم و جواب را غلط نوشتم و توی هندسه تجدید شدم !.

اما آقای ترامپ که با همه کم دانی در درس تاریخ و جغرافیا ، مثل من که در هندسه خرابکاری کردم ، یک کار درست کرد !.

اما این بار دستش مریزاد ، چنان این ملت َخوار و ذلیل مسلمان را شناخته است که ، برای کمک به اسرائیل غاصب در بلعیدن تمامی سر زمین فلسطینی ها برای ترسیم این مثلث خفت بار ( البته برای مسلمین )  ۲ سال با داماد گرامییش با در دست داشتن دو ضلع مثلث خفت و خیانت ( آمریکا و اسرائیل ) بدنبال یک زاویه گشت تا رهبرجوان عربستان را که با اسلام زاویه داشت را پیدا کرد و در نهایت مثلث خیانت به ملت فلسطین را ترسیم کرد  و اسمش را گزاشت معامله قرن ؟!!. احسنت .

روی سخنم به بشریت و مخصوصا مسلمانان و در راس آن اعراب هست ، لطفا برای حفظ آبروی اسلام و عربیبت تان ، داد و فریاد نکنید . تصور نکنید که اینجا آفریقای جنوبی است و شما هم همانند آن ملت غیور سیاه پوست در نهایت شهامت و استقامت و جوان زنی و جوان مردی حقوق انسانی خود را باز خواهید  یافت ،و شما هم تاریخ ساز مفتخری خواهید شد ؟  …….. نه راحت باشید ، آسوده بخوابید.

اگر محمد ابن عبدالله ( درود خداوند بروانش باد ) به تنها ئی  تغییر قبله شما را از معشوق مهربانش گرفت ، اما بزودی اسرائیل غاصب با تصاحب بیت المقدس و مکه ؟! صاحب ذو قبلتین خواهد شد ، و شما گرامیان اگر تا آنروز هنوز نماز می خوانید ؟ برای نماز در بیت الله الحرام هم همانند مسجد الاقصی امروز از صهیونیست ها اجازه خواهید گرفت !!

اما در این رهگذر از این که ، حتا با شهادت قاسم آقای کرمانی ، شازده قاسم شیراز هنوز هم در طرح قرار نگرفت  و صاحب امام زاده ای نشد به مردم شازده قاسم  شیراز تسلیت می گویم .

 

امید وارم با این درد دل ، کسی را نیازرده باشم .

۲۸ ژانویه ۲۰۲۰ ، آمریکا . نادر انتظام .

 

 

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.