گذشتانی افتخار آمیز که افسانه‌ای بیش نیست!؟

بدست • 30 ژانویه 2019 • دسته: نوشتار

بنام تو ،اول و آخر ، ظاهر و باطن .
کورش بجز افسانه های پیشنیان نیست !!.
رضا شاه نیز نوکر بود و دانشگاه را انگلیسی ها ساختند !!.
مصدق نیز از اسلام سیلی خورد که سقوط کرد !!.
مجاهد تها و زندان رفتن های بازرگان در زمان شاه شبه بر انگیز است !!.
بنی‌صدر دست در دست صدام داشت و به ایران خیانت کرد !!. ما جنگ را بمدت ۸ سال ادامه دادیم .
و خدمات هرکدام از این افراد افسانه ای بیش نیست .
از فرمایشات و عملکرد آقای خمینی و وارثان نا بحق شان .

بررسی کلمه اساطیر ( افسانه ) در قرآن ، این کلمه ۹ بار در ۹ سوره از سوی مشرکین و یا کافران ( پوشانندگان حق ) آمده .اسا طیر ،از ریشه سَطر که در قرآن در ۹ آیه بعنوان ( اساطیر الاولین ) آمده ،یعنی نوشته ها و قصه های پیشینیان ، حتی در مورد آیات قرآن !

۱- آنها نزول وحی و روز رستاخیر را تکذیب میکردند که ، خداوند در پاسخ میفرماید : بعضی از آنان به ( گفتار تو) گوش فرا میدهند اما غافل از این هستند که در رهگذر این تکذیب ، این ما هستیم که بر دلهای آنها پرده ای قرار میدهیم مبادا که چیزی درک کنند ، و نیز بر گوش ها شان چنان گرانی و سنگینی قرار دادیم تا ناشنوای بحق بمانند . میدانی چرا ؟ زیرا اگر تمامی علامت های مثبت را هم ببینند بحق ایمان نمی آورند ، حتی زمانی که با تو مجادله میکنند می گویند این گفتار حق نیست !! اینها به سبب پافشاری در کفرشان میگویند آنچه تو می گوئی افسانه ای بیش نیست . انعا م ۲۵

۲- و زمانی که آیات ما بر کافران ( پوشانندگان حق) خوانده شود گویند شنیدیم ! اما اگر بخواهیم مثل آنها را خواهیم گفت و این سخنان تو افسانه ای بیش نیست .

۳- و چون از آنها ( کافران ) بپرسند پروردگار شما بر پیامبر چه نازل کرده ؟ گویند تکرار افسانه های پیشینیان است .

۴-گرچه چنین وعده ای قبلا از پدران ما بما داده شده اما اینها جز افسانه های کهن بیش نیست .

۵- در پس شنیدن آیات قرآن از سوی پیامبر ، گفتند اینهای افسانه پیشینیان هست که گذ شتگان نوشته بودند و امروز از صبح تا بشب بر محمد دیکته میشود .

لطفا به این مشاجره خوب توجه فرمائید :
از ابتدای تاریخ این سخنان بین ظالم و مظلوم رد و بدل میشده ، و در زمان ما درست در این لحظه که این مقاله را می نویسم در زندانهای نظام نا جمهوری نا اسلامی بین شکنجه شوندگان و شکنجه گران خدا نا باور نیز رد و بدل میشود ، شکنجه شونده به شکنجه گر می گوید مگر تو به خدا و آخرت و قیامت باور نداری ؟ و شکنجه گر می گوید : اینها همه افسانه است .

۶- و کسی که گفت مر والدینش را که ، اُف بر شما ، آیا بمن وعده قیامت و بازگشت دوباره میدهید !! در حالیکه آنها که قرنها پیش در گذشتند چرا هیچکدام باز نگشتند؟!. و پدر و مادر با ایمان در حالی که در پیشگاه خداوند استغاثه می کردند ( از فرزندی که نا اهل شده بود ) بفرزند خود میگفتند وای بر تو ، ایمان آور، قطعا وعده خداوند حق است ، و فرزند کافر ( حق پوش ) می گفت اینها چیزی نیست مگر افسانه پیشنیان .

شکنجه شدگانی که امروز از زندانهای نظام نامقدس نا جمهوری نا اسلامی بیرون می آیند همگی شرح می کنند که ، من از شدت درد که بخود می پیچیدم فریاد می زدم که ، مگر تو به خدا و قیامت باور نداری ؟ و شکنجه گر مفتخرا با غرور هرچه تمام تر فریادم می زد که این ها همه افسانه است .

خواننده گرامی و محترم ، بر آنها که اولین جواب آقای خمینی در هواپیمای ایر فرانس در آسمان ایران مبنی بر اینکه ” من هیچ احساسی برای دیدار ایران ندارم ” را شنیدند معلوم شد که نه تنها او بل تمامی اعوان و انصارو جانشینان او از ابتدا تا بامروز و تا زمانی که این رژیم منحوس نا بکار سلطه بر خاک آن سرزمین کهن دارد تمامی افتخارات ما را افسانه ای بیش نمیداند .اصلا وجود کشوری بنام ایران افسانه ای بیش نیست ، می گوئید نه؟ به مداخله آنها در دیگر کشورها نگاه کنید ، این جنایات برای منافع ملی ایران هست ؟ یا بقای دین متحجر ولایت فقیه؟

اعدام های سربازان پس از انقلاب را بیاد دارید ؟ رژیم در بین مردم ایران شایع کرد که خلخالی ( که لعنت خداوند بر روان خبیثش باد ) این اعدام ها را خود سرانه انجام میدهد و آن ملعون در پس مرگ آقای خمینی گفت هر اعدامی من انجام داده ام تمامی آن به امر حضرت امام بوده است . در ابتدای جنگ که به ایران باز گشته بودم و برای خدمت به عزیزان مدافع وطن به جبه رفته بودم در سحرگاهی جسد دو جوان را به بیمارستان ماه شهر آوردند ، من تصور کردم از شهدای مدافع وطن هستند ، حالم منقلب شد که ، حاملین آن دو جسد گفتند اینها سرباز نیستند ، این دو را همین الآن آقای خلخالی در حیات همین بیمارستان امر به اعدام شان کرد !! پرسیدم چرا ؟ گفتند یک خدا نا باوری سر گزاشت در گوش آن لعنتی و گفت اینها جاسوسند و آن لعنتی هم گفت ببندشان به رگبار و ما هم، امر او که ، امر امام هست را اجرا کردیم .

سخنرانی رئیس جمهور بنیصدر در ۱۴ اسفند ۱۳۵۸ را بیاد دارید ؟ او اولین کسی بود که وجود شکنجه در نظام نا مقدس را فاش کرد . امروز ۴۰ سال از آن زمان می گزرد و تا به امروز دها هزار از مدافعین کرامت انسان در بازداشتگاهای این رژیم ضد ایرانی شکنجه و بسیاری جان دادند ، شرم بر شما باد .

هنوز هم در همین خارج از کشور اشخاصی هستند که می گویند کدام شکنجه ؟! ثانیا مگر آمریکا شکنجه نمی کند ؟ شرم تان باد شکنجه در قرآن محمد مطلقا حرام هست . سوره یونس ۸۳ و یوسف ۲۵.

قتل های خارج از کشور را بیاد دارید؟ اسمش را گزاشتند نیرو های خود سر !! .

ملت ایران و شما نسل جوان ، مطمئن باشید که ، هیچ انسانی بدون اطلاع کامل وزارت اطلاعات و وزیر اطلاعات و شورای امنیت ملی به ریاست جناب رئیس جمهور و مقام معظم رهبری نه بازداشت ونه هتک به حرمت و نه شکنجه ( چه زبانی و چه بدنی) و نه اعدام نمی شود.

سر زمین هخامنشی که روزی ، روزگاری زن فرماندهی سپاهی را بر عهده داشت امروز در یک چرخش ۱۸۰۰ درجه در زیر چتر استبداد ولایت فقیه به روزی افتاده که هر صدای حق گوئی در آن به زیر ساطور شکنجه نمایندگان ولی فقیه قطع دست ، زبان ، و حلقوم می شود !

بی سوادان امام در آشکارا گفتند آمریکا ئی ها در بیشتر ۳۰ نقطه در منطقه در تیر رس ما هستند . غافل از اینکه آمریکا در هر منطقه ای که احساس امنیت نکند ، در چند ماه آینده نیروهای خود را به خانه فرا خواهد خواند و آنروز از جائی بر کمر ولی فقیه ضربه خواهد زد که در اندیشه هیچ یک از سربازان امام نمی گنجید.

شاید در طول تاریخ ،ملت ایران هر گز در چنین مرداب بی اعتقادی و بی اعتمادی نسبت به وطن ، دین و حکومت خود و نسبت به یک دیگر گرفتار نیامده بود! ، که اینهمه ناشی از نگریستن یک ملت در آینه تیره و تار حکومت نا مشروع خود می باشد.

آرزو می کنم تا دیر ، دیرتر نشده ، مردی ،زنی از نسل گم شده باز آید و کشور را نجات دهد ، چقدر هنوز هم امیدوار و خوشبین به رحمت خداوند و به پا خیزی آن رهبر هستم . سلام بر تو سر زمین عزیز من.

خداوند به زنان و مردان ما غیرت از دست رفته ، دین رنگ باخته ،و عشق به وطن را بازگرداند به شرطی که ملت از خود به خواب زدگی بیدار شود . به امید آن روز.

سی ژانویه ۲۰۱۹ آمریکا
نادر انتظام

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.