بدست • 6 نوامبر 2021 • دسته: نوشتار
بنام خدای استقلال و آزادی و رشد .
از ساعت صفر ویرانی بسوی آبادانی ، از ساعت ۵ بسوی منهای صفر !!
           وَ الْعَصْرِ، إِنَّ الْإِنْسانَ لَفِي خُسْر َّ ، إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحات‏،وَ وَ تَواصَوْا بِالْحَقِّ وَ تَواصَوْا بِالصَّبْرِ: .
      بنا بر شهادت تاریخ  ،  انسان با اختیاری که از طرف آفریدگارش کسب کرد  بجای سپاس و قدردانی به این نعمت بزرگ ،  خسران ورزید  و در این رهگذر زیانکار شد ، مگر
    آنها که، ایمان را سرلوحه  کار خویش قرار میدهند و به  کردار نیک عمل میکنند و پاسداری از حق و حقوق میکنند ،
         و بر حفظ چهار پایه رستگاری ایمان ، عمل صالح ، پاس داشت از حق و پایداری و
استقامت بر آن و رها نکردن تجربه در نیمه راه تا به آخر می ایستند .
تاریخ ۱۹۴۵ هشتم ماه می آخرین گلوله برای دفع شر نازی ها از سر ملت آلمان و جهان شلیک شد و پایان عمر منحوس نازیست جنایتکار اعلام شد .
دوربین ها و قلم های جهان  اعلام کردند که ، ارتش جنایت کار نازیست در تمامی جبهه ها از جنوب به ارتش  های آمریکا ، از غرب به انگلیس و فرانسه و از شما ل  و شرق به شوروی جنگ را باخت . در آن روزکه ،  آلمان آن را ساعت صفر اعلام کرد از آن کشور بجز ویرانه ای باقی نمانده بود ، همه چیز خراب ، بسیاری در جبهه های نبرد کشته و یا مجروح شده بودند ، دشمن به زنان تجاوز کرده بود ، کودکان یتیم بر خرابه های شهر برای یافتن لقمه نانی بر حلقه هر در گدائی می کوبیدند .
در این ویرانه ها اثری از مواد خوراکی ، سوخت و هیچ گونه امیدی برای زنده ماندن یافت نمی شد .تمامی زیر ساخت ها ، کارخانه ها ، مدارس ، و بیمارستانها به تلی از خاک مسموم از بمب باران ها تبدیل شده بود .
از کشور آلمان تنها یک نام باقی مانده بود  و انسان آلمانی  که تصمیم به بر خواستن از زیر یک جهانی از خاک و خاکستر گرفته بود گفت :  ساعت امروز  در آلمان  ویرانه ساعت صفر اعلام میشود و به جهانیان ثابت خواهیم کرد که ، راس یکی از ساعت های آینده  از آلمان  یک ساعت طلائی خواهیم ساخت .
از آن زمان ۲۶۲۸۰۰ ساعت در سه دهه گذشت و آلمان ویرانه ۳۰ سال قبل به اولین کشور صنعتی و اقتصادی اروپا تبدیل شد  . چرا ؟ برای  اینکه آن ملتی که به کشورش و ملتش ایمان دارد و پاس داشت حقوق انسان را محترم می شمارد و بر میثاق ساختن استقامت می کند و  بجای حیف و میل کردن ثروت  و غرق شدن  در منجلاب فساد و دزدی و خیانت ، عشق به ساختن و حمایت از استعداد ها و وطن را  نماز خود قرار می دهد و بجای پشت کردن به یکدیگر خانه هاشان را قبله همدیگر قرار می دهند  قطعا با آفریدگار وروند نظم رشد این همانی می جویند و رستگاری خود و جامعه را تضمین میکنند ، و امروز اقتصاد اول اروپا میشوند ، مبارکتان باد .
به دیگر کشور های از خاک بر خواسته بعد از ساعت صفر نگاه کنید ، امارات متحده عربی ، سنگا پور، ژاپن ، کره جنوبی ، تایوان  از ساعت صفر تا به امروز از کجا به اینجا رسیدند ؟!. کدامین یک از این ملت ها با نواختن در بوغ و کرنا گوش جهانیان را از فرزند کورش بودن و پیرو اسلام ناب ؟! محمدی بودن را خراش میدهند ؟.
به شاهنشاه آریا مهر بزرگ ارتش داران که دولت و ملتش برای تشرف باید به رکوع میرفتند نگاه کنید ، همه مطبوعات جهان فریاد زدند که ، فساد همانند موریانه بجان اقتصاد ایران افتاده آیا فریاد رسی هست ؟. و سر انجام در سال ۱۳۵۷ ملتی به پا خواست و گفت : فساد را ریشه کن میکنم و از جنازه موریانه ها دیوار می سازم .
آن روز کشور ما در ساعت ۵ عصر بود ، شب رشد تاریک ، اما این در حالی بود که  بسیاری  از کشورها  با حسرت به همین ساعت ۵ عصر ایران نگاه میکردند .
امروز ایران تنها کشوری هست از صبح ۲۲ بهمن با بزرگترین خیانت تاریخ به امید ها و با فرو رفتن در منجلاب کشتار و حبس فرزندان خود و فرار مغز ها  ساعتش به منهای صفر برگشته !! و نه ، موریانه که، آتش  بجان ایمان ، عمل صالح ، استقامت ، انسانیت و ناموس آن و از همه درد آورتر اخلاق جامعه افتاده .
هموطن ، ما تنها ملتی بودیم که، حتا در ساعت ۵ عصر بیشتر خواهی کردیم و راه رشد و رسیدن به ساعت خوشبختی را در استقلال و آزادی و بر پائی عدالت اجتماعی یافتیم ، گر چه در نوع ارائه آن هر دو خطا کردیم و بجای شعار آخوند ساز مرگ ، می بایستی شعار زنده باد سر می دادیم ، حیف که خیانت روحانیت ضد خدا و خلق و رشد ایران ،  به تمامی امید ها و آرزوی همه نسل های گذشته و آینده ما را به ساعت منهای صفر سوق داد ، اما هنوز هم دیر نشده ، بشر به امید زنده است ، می توان یکبار دیگر رود های امید و خواستن را به هم پیوست  ، باشد که در آینده نزدیک همگی در کنار اقیانوس هم دوستی ناظر تٍک تٍک ساعت طلائی ایران عزیز باشیم .
این امید نامه را به تمامی کسانی که برای حصول استقلال ، آزادی و بر پائی عدالت اجتماعی و برای سربلندی ایران و ایرانی از جان و مال و مقام خود گذشتند و میگذرند تقدیم می کنم .
           مطمئن باشید که ، هنوز هم دوست  تان دارم و برای بوسه زدن بر خاک معشوقم  ایران منتظر می مانم .
                      سوم نوامبر ۲۰۲۱ ، نادر انتظام .
Like

3

    • Like

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.