مصاحبه با کرونای هوشمند

بدست • 21 آوریل 2020 • دسته: نوشتار

سلام بر هوشمند ترین دانایِ نهان و آشکار بر جهان هستی.

مصاحبه با کرونایِ هوشمند :

تقدیم به خستگی نا پذیرانی که در خط مقدم خدمت به انسانِ در بند را پیشهِ خود ساخته و شایستگی و لیاقت رهبری و مدیریت عبورِ از بحران را به جان می خرند . حقوق اهدایِ حیات تان بر ما حلال باد . سپاس گزاریم .

در روزهای آغازینِ سال نوی چینی ، مسیحی و ایرانی ، یک ویروس کم شناخته ای بطور آرام و بی سر و صدا به رهبران لایق ، کم لایق و نا لایق جهان ، عرض تسلیتی را بر پرچمِ شاخک های خود آویخت و همگان را در تاریکخانه خفت و ذلت انسانِ غافل محصور کرد !!.

از سپیده دمِ بانگ اذان دفاع از محیط زیست اعم از هوا ، فضا، دریا و خشکی چند هزار سالی سپری میشود ، ابتدا دلباخته گانی برای احترام به کرامت زمین نوای عزت زمین را از بلند گوی گلدسته آفرینش شنیدند و آنرا به خواب زدگان توصیه کردند و برای دفاع از آن بهای سنگینی نیز پرداختند  اما  کمتر گوش شنوائی و چشم بصیری ، پنبه تکذیب را از گوش خویش به در آورد .

بنا بر اراده آفریدگار مبنی بر ادامه حیات و سر سبزی زمین برگزیدگانی از سوی او نوای زیبای وحی که بر گوش جانشان حک می شد را مجددا به انسان خفته بر خواندند که ؛

خالق جهان هستی ، بر ربوبیت خود واجب دانسته تا امر کرامت و حفاظت زمین و زمینی ها را بر انسان نیز تفویض فرماید و ما بدین سان این امر بقای آفرینش زمین را که در فطرت شما نیز حک شده  یکبار دیگر یاد آوری میکنم . مشرکین و کفار در عبا و ردای عناد و حق پوشی و سود جوئی ، یک نسخه از فرمان را بر گرفته و وارونه آنرا برای بقا و سود اربابان قدرت در خوش خدمتی خیانت بار خود  به آن کرامت و عزت زمین  به سردمداران بی لیاقت جهان از دیروز تا به امروز را در قالب مذهب منحط به خورد توده دادند .

در پس این لا پوشانی اسف بار ، عده ای از انسانهایِ بنده فطرت ، فریاد بر آوردند که ، اگر این رهبران نا لایق ، به ندای وجدان خفته خود گوش فرا ندهند ، کره زمینِ منقوش به رنگ عرش خدانی به زودی به یک جهنم سوزان بی آب و علف تبدیل خواهد شد .

در درازای تاریخ حکمرانی این موجود دو پا که ، قرار بود مٌطرب پاس از این آفرینش بی نهایت زیبا و منحصر به فرد در منظومه خورشیدی باشد ، اقلییتی نادر بر سر کوچه و بازار این زیبا نقش هستی ، ساز بقا و کرامت محیط زیست را از هر سر ممکن و قابل شنیدن آن ساز نواختند.

اما ، افسوس و صد افسوس که، به امر رهبران بی لیاقت ، فاسد و خائن به آفرینش  ، این سربازان خط مقدم تلاش برای بقایِ حیات را یا در خانه خود محصورو شرمنده از اهل و عیال برای بی در آمدی  زبان در حلقوم کشیدند و لب دوختند و یا  از دریچه  سلول انفرادی نظاره گر شکاف خوردن آسمان هستند !!.

در این زمان که ، هرگز تصور نمی کردم زنده بمانم و این سیه روزی و نا توانی خود و دیگر عاشقان این آفرینش بس زیبا را در کوبیدن حلقه ای بر دهان این مدیران فریب کار رها شده از بندگی فطرت و به در یوزگی کمک نه به اقتصاد چین حرام لقمه که ، بخاطر بردگی و اطاعت از اربابان قدرت و ازدیاد سرمایه های نا مشروع  آنها  خانه نشین مان کنند ، بر آن شدم تا  ،

مصاحبه ای با جناب کرونای گرامی و وظیفه شناس داشته باشم .

جناب ویروس کرونا از پذیرش بنده سپاسگزارم .

کرونا ، خوش آمدید به جهان زیبای ویروس ها ، حتما شما میدانید که ، نیک کرداران ما نقش بسیار حیاتی و مهمی در بقا و ادامه حیات شما و زمین داریم ، البته طول عمر ما به درازای آفرینش زمین هست اما شما حدود ۱۲۰۰۰ سال هست که به وجود ما و منافع و گاهی هم مضرات ما پی برده اید که ، مضرات ما هم بخاطر بی احتیاتی شما انسان هاست که ، اصولا شما انسانها در رهگذر نا ملایمات تان بخاطر غرورتان و کم شناختی همزیستی کردن و این همانی جستن با نظم آفرینش ، بهنگام بروز حوادث ، گناه را به گردن ما میاندازید !!.

این بوق و کرنائی که شما هر بار بخاطر قلقلک ما براه می اندازید یک تلاش بیهوده در بد جلوه دادن ماست ، و الا شخص شما میدانید که اگر همکاران خوب من در روده ها تان  مشغول دفاع از باکتری های مضر نبودند ، اکنون اینجا بر این صندلی لم نداده بودید و با من مصاحبه کنید .

ما در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز در جسم شما ، کشاورزی شما و بقای زمین مشغول خدمت گزاری هستیم ، حتا به هنگام خواب شما ، چقدر خوب میشد که شما می توانستید بفهمید که ، آفرینش زمین تنها متعلق به شما انسانهای خود خواه نیست ، در همین کوچک خانه همه ما بنام زمین که ، یکی از زیباترین ، رنگین ترین و قابل زیست ترین مکان در جهان هستی است تعداد غیر قابل شماری از موجودات دیگر در همسایگی شما و برای آسایش شما  زندگی می کنند هر گز با این همه خیانت به هستی در تخریب خود و ما اقدام نمی کردید !.

سوآل دوم ، من این هست که ، جنابعالی تا به کی به کشتار ما ادامه خواهید داد ؟ .

جالبه ! مثل اینکه به پاسخ من به سوآل اولتان توجه نکردید ! عرض کردم این نگین زیبای آفرینش که بر گردن منظومه خورشیدی می درخشد خانه همه ما هست ، مطمئن باشید اگر در این  خانه میلیاردها نوع موجود بی آزار دیگر که خیانت شما نسل بسیاری از آنها را منقرض کرده نبود ، تنها یک گروه کوچکی از ما در  یک حمله گاز انبری در کمتر از یک سال جنازه متعفن شما را در کنار کارخانه های اسلحه سازی ، تولید مواد شیمیائی و غیره که ، بکار گیری فراگیر یکی از آنها بر نابودی زمین و زمینی ها کافی خواهد بود را پاشان میکردیم .

حیف و صد حیف که هنوز ما مجبوریم به احترام آن دسته از همنوعان شما که طول عمر خود را برای دفاع از کرامت انسان و پاس داشت زمین صرف میکنند ، برای ادامه حیات شما زمان بخریم .

سوآل سوم ، اجازه هست برای ادامه مصاحبه مجددا خدمت برسم ؟. اگر زنده ماندید حتما ، چرا که نه . راستی شما اهل کجا هستید ؟ و آیا شما هم از ترس ما در قرنطینه هستید ؟ من ایرانیم جناب کرونا ، پس اینجا در آمریکا چکار میکنی ؟ راستش را بخواهید ما در صد سال گذشته چند بار پسخیزی برداشتیم تا از شر ویروس های مزاحم آزادی و استقلال و رشدمان رهائی یابیم ، اما با پوزش از حضور شما برای این مقایسه ، گرفتار یک ویروس ضد حیا ت ، عزت ، کرامت آزادی ، انسانیت ، عشق و محبت ، سر فرازی ، استقلال و رشدی شدیم که ، شبانه روز برای شادی روح پدران و مادران شما تقاضای رحمت می کنیم !!. نه خیر من شما را خوب می شناسم ، و معتقدم  اگر اصول را رعایت کنیم هردو بدون نیار به قهر و قرنطینه می توانیم در کنار هم زندگی کنیم و تا بحال هم که با هدایت خداوند اتفاقی نیفتاده .

خوب ، من هم از دیدار شما خوش حال شدم ، برای حصول آنچه که گفتید از پای نه نشینید ، شما انسانها اگر به فطرت عمل کنید موفق خواهید بود . سپاسگزارم .

بیست و یکم ماه آوریل ۲۰۲۰ ، آمریکا ، نادر انتظام .

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.