دومین مصاحبه با خداوند بمناسبت بلای کرونا

بدست • 7 آوریل 2020 • دسته: نوشتار

مصاحبه با خداوند .

قسمت دوم ؛

سلام و درود و تحییت و سپاس به پیشگاه خداوند هستی .

و بر شما نیز .

خداوند گارا، از پذیرش مجدد بنده به حضور مبارک و ادامه مصاحبه بسیار سپاسگزارم . این تبسم  زیبائی که بر لبان مبارکتان  هستی را به شادی کشید علامت رضای شماست ، از خوشنودی تان مجددا سپاس گزارم .

من هم از دیدن شما در عرش خوشحالم .

خداوند گارا ، در پس اولین مصاحبه تا کنون تعداد زیادی از همنوعان من در زمین بر اثر هجوم این ویروس شوم ، جان باخته و هر روز هم بر رفته گان ما افزوده می شود ، نا توان شده ایم ، درماندیم ، نمیدانیم فردا چه میشود ؟ خانه نشین شده ایم ، امروز گور کن ها هم بی گور شده اند !.

یا رب ، در نهایت شرمند گی باید اعتراف کنم که هر بار که ، چنین شده و شما لطف فرمودید و راه برون رفت را به ما  تعلیم فرمودید ، ما در پس زمان فراغت ،  لطف شما و همبستگی مان با یکدیگر را بدست فراموشی سپردیم !! .

عزیز جان ، امروز در زمین کسانی هستند که ، اگر تلاش آنها نمی بود  شاید می بایستی پایان حیات انسان در زمین را اعلام کنید . آنها که آستین انسان بودن را بالا زدند ،  اعم از رفته گران ( که، اگر نمی بودند امروز دهها بیماری دیگر نیز بر کرونا افزوده شده بود.  شما دو صد چندان اجرشان عطا فرما  ) ،  تمام تلاشگران بهداشت و درمان ما که ، جان بر کف می گذارند و برای نجات جان ما جان میدهند ( حق شان بر ما حلال باد ، شما دو صد چندان اجرشان عطا فرما )  ، کشاورزان ما که، هنوز به ادامه حیات باورمندند و میکارند تا ما بی غذا نمانیم ، پزندگان ما و در نهایت  آنها که در این روزها و شب های طوفانی ،  زکات علم و ثروت شان را بر همه ارزانی می دارند .

یا رب ، بنا بر شهادت تاریخ هر آینه در گذشته زمین در چمبره خطا و ندانم کاری های انسان گرفتار می آمد انسان با هر باوری رو به سوی عرش شما  میکرد و حتما با توسل به رحمت  واسعه شما تقاضای فراگیری علم نجات می نمود و شما راه پیروزی بر نقمت نازله را به ما فرا میدادید ، سپاس از شما .

یارب ، من نیک می دانم که در سطر اول کتاب هستی شناسی ، شما تقسیم بندی ما را چنین تعریف فرمودید ” انسانها سه دسته اند :

۱- پروا پیشه کنندگان ، آنها که ،با چشم بصیرت و با دور بین ایمان به دنبال عیان  کردن پنهان ها هستند ، غیب باورانند .آنها که بنای رحمت نمازشان را در بطن جامعه و برای رشد انسان به پا می کنند ، آنها که قبله شان  را در بطن جامعه  و رو بسوی وا پس مانگان بنا می کنند ، آنها که آذوقه دیگر موجودات کم توان زمین را در کوله باری انفاق می گزارند و بدون هیچ چشم داشتی رهرو خانه مستمندان می شوند ، آنها که ، گوش جان به  در گوشی های تو به برگزیدگانت که برای برون رفت ما از شرک و کفر انتصاب فرمودی می سپارند ،

یارب ، شما قول دادی که ، بذر این انسانها که برای هرچه زیباتر کردن آفرینش شما و معنی دادن به حیات هستی و کرامت انسانی و نگهداری از محیط زیست را در دل زمین میکارند ، به هنگام درو،  هفت صد  چندان می کنی ، به همه آنها نعمت بی انتهای خیر عنایت فرما ، سپاس .

۲- آنها که ، انگشتان غرور و نخوت و تکبر و بی ایمانی به عزت آفرینش را در گوش هاشٌان فرو برده اند و بر حق آزادی ، حیات ، رشد ، تفکر و دوست داشتن به شما و آفرینش زیبا و هدف دار شما کفر می ورزند ، این ها ابسار اسب قدرت را رها نمیکنند ، یارب ، اگر هدایت شدنی هستند که ، هدایت شان فرما و اگر نه ، همچنان بر کفرشان اصرار می ورزند !! آنها را به طوفان در هم کوبنده انتقام آه محصورین و دربندان ظلم واگذرارشان فرما که، چه جهنم سوزان و بی پایانی خواهد بود .

۳- ایمان بازان فریبکار . یارب ، یک جهان سپاس از شناساندن این خطرناکترین و مضرترین بند بازان دینی که، اسلحه پنهان شان خدعه و نیرنگ بیمار گونه شان می باشد . آنها که با قلب بیمارشان ، فساد در جامعه را به حساب اصلاح شان و خیر خواهی بشریت می گزارند !! . این بیشعوران سفیهی که ، انسانهای نیک پندار را کل انعام ( حیوان ) می شمارند . این پیروان شیاطین که ، در طغیان نیرنگ شان ،  شما و آفرینش هدفدار و زیبای  شما را به تمسخر میگیرند ! سپاس که به حق فرمودید : بهر صورت آفرینش ،  آنها را در گردونه سوزان اعمالشان گرفتار خواهد کرد ، لطفا شرشان را از سر زمین و زمینی ها بکن “.

یا رب ، فرمودید : راه برون رفت ما از این بلای خانمان سوز توبه ست ، گرچه در درازای تاریخ ، ما به توبه شکنی عادت کرده ایم و در پس هر نجات دو صد چندان بر تخریبمان افزودیم و شاید پیمانه بازگشت ما به ادای احترام به آفرینش شما پر شده باشد اما ، رحمت واسعه و بخشش شما از خطای ما بس عظیم تر است ، پس یکبار دیگر ما را به تلاش کسانی که در صف اول مبارزه با این بلا از هستی شان گزشته اند و زمین را مکان خدمت و زمان را در نور عشق به همنوع ، نورانی کرده اند به بخشای . آمین .

از میان دهها اظهار محبت ارشاد گونه شما گرامیان که در پس انشار اولین مقاله مصاحبه با خداوند ، نثارم فرمودید ، شعر زیبائی  که دوست بزرگوارم جناب برومند فرستاده اند را برایتان در این مقاله می آورم :

آتشی را که شرر داشت بسر شام گهان

دیدم افسرده سحر در دل خاکستر خویش

گفتم ای آتش پنهان شده بر روی تو چیست ؟

گفت خاکیست که، خود ریخته ام بر سر خویش .

هم زبان گرامی ، شاید به پایان دادن آین همه جنایت و خیانت که ، در درازای حیات مان بر زمین و زمینی ها و در مرکز آن انسان کرده و می کنیم فرا رسیده باشد ، از آن می ترسیم که ، آتش این همه ظلم و ناروا ، در دگر بار تمامی هستی مان را به سوزاند و طبیعت در حال احتضار دیگر توان بخشش ما را نداشته باشد .

بیائید این بار خانه هامان را قبله یکدیگر کنیم ، زندانیان عقیدتی ، سیاسی و مدافعین کرامت انسان و هوا و فضا را  آزاد ،  باشد که این بار بجای آه جانسوز مظلومان ، دعای خیر  آنها نجاتمان دهد . با سپاس از همه شما عزیزان ، در دعای خیر من هستید ، آمین .

پنجم ماه مارس ۲۰۲۰ ، آمریکا . نادر انتظام .

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.