به راست گویان، راست ایستادگان ، چهارده اسفند

بدست • 6 مارس 2020 • دسته: نوشتار

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم .

 

خناس های چهارده اسفند ؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

قُلْ أَعُوذُ بِرَبّ‏ِ النَّاسِ(1)

مَلِكِ النَّاسِ(2)

إِلَهِ النَّاسِ(3)

مِن شَرِّ الْوَسْوَاسِ الخْنَّاسِ(4)

الَّذِى يُوَسْوِسُ فىِ صُدُورِ النَّاسِ(

گفتگوی بالا در نزدیک به ۱۵ قرن قبل ،  از سوی تنها افریدگار جهان هستی در یک شوره زارعلم  در گوش جان انسانی زمزمه شد که درس نخوانده بود ، از علم خناس شناسی بهرئی نبرده بود . معلم هستی او را و شگردانی که بر سر کلاس درس او گوش جان می سپارند چنین آموخت : درس امروز خناس شناسی می باشد ، به نفع شماست گوش فرادهید و ….

خناس ، اوج رذالت و شیطان صفتی موجودی که از جرکه آدمیت رخت بر بسته و خفاش واره در تاریکی درون غار سراسر وحشت خود بسیار تنها می زید .

خناس ویروس نادیده ای است که ، بر منقار وسوسه گر خود بجز آلوده کردن جامعه بشریت و بر گیری خواب آسایش از چشمان باورمندان حق جو، دگر پیشه ای او را نیست . خناس است ، با کرامت انسانی ، با آزادی بشر ، با دوست داشتن سر ستیز دارد . مشام آلوده به نفرتش نسیم عشق و دوست داشتن را جذب نمی کند ، از خودش نیز متنفر هست ، زیرا دورونی آلوده به بیماری جهنمی حسادت  دارد ، بهنگام روبروئی ، در چشم هیچ موجودی نگاه نمی کند !! سر بزیر است و این درست زمانی است که ، با چشم دوختن بر زمین ، بدنبال زمان مناسب برای ضربه زدن میگردد ، فریبش را نخورید ، مشغول شناسائی وجدان شماست ، به دنبال راه آلوده کردن آن میگردد . بسیاری این سر بزیری را بحساب نجابت او میگزارند ، که گزاشتیم !!.

به سوره باز میگردم ، خداوند به پیامبرش درس نجات از این شر را چنین می آموزد : بهنگامی که بوی نفرت انگیز روبروئی با این موجود به مشامت خورد ، به پروردگار جهان هستی پناه ببر و تمامی این پیام را به بشریت نیز برسان ، بگو هستی را عاشقی اداره می کند که ، سراسر ذات مبارکش خیر است و رحمت و از آزرده شدن هر موجودی و از همه مهم تر ، توی انسان که عزیز دردانه او هستی دل آزرده می شود .

روی سخن با انسان ااست ، انسان فهیم ، بدنبال دل میگردد ، دلی پاک ، بی آلایش ، عاری از کینه ، در کوله باری این نصیحت مادرانه ،  خداوند رحمت ، بحث دینی نمی کند که ، تو حتما حتا به خود او باید باور داشته باشی، او دل سوز توست ، می خواهد با پناه بردن به خانه امن ربوبیت ، پادشاهی ، و الاهیت او پناه ببری . می گوید : عزیز دل ، خناس وسوسه می کند ، در سر زمین وجود نحسش شر میکارد ، فریب و خدعه و نیرنگ پرورش می دهد ، بدنبال یک مزرعه آزاد آباد میگردد ، تا با رخنه در ریشه بوستان مئمنین ، زهر فتنه را پاشان کند .

به من پناه ببرید ، من گنجینه ای را در طاقچه سینه صاف شما نهادم که نامش فطرت است ، فطرت پاره ای از وجود من بعنوان امانت بهنگام خلقت شما در آن طاقچه مانده ، قرار شد در راه باز گشت به من ، همانطور صاف و دست نخورده باز گردانید ، خیلی مواظب باشید ، من فطرت را خیلی عاشقم .

خناس از کرامتی که به شما عنایت فرمودم متنفر هست . دلش میخواهد شما همیشه ذلیل باشید . من شما را آزاد آفریدم حتا در انتخاب دینتان . من گفتم  شما را آزادی بیان هست ، اما بشرط بیان آزادی ، و این درست کلمه ایست که ، این خناس لعنتی آنرا در آینه آزادی وارونه جلوه میدهد ! بهوش باشید .

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَ الْعَصْرِ(1)

إِنَّ الْانسَانَ لَفِى خُسْرٍ(2)

إِلَّا الَّذِينَ ءَامَنُواْ وَ عَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ وَ تَوَاصَوْاْ بِالْحَقّ‏ِ وَ تَوَاصَوْاْ بِالصَّبرْ.

بشهادت زمان ، انسان موجود خسران ورزیست ، و این خسران ورزی او هم ناشی از رخصت دادن به همین خناس است . اما مژده باد آنهائی را که ، با برافراشتن پرچم عمل صالح ، ایستادگی بر حق و برای حق ، استقامت میکنند و رستگاری خود و جامعه خود و بشریت را خواهانند ولو به قیمت چشم پوشی از فریبنده های دنیا در هرمقامی ،هر مکانی و هر زمانی باشد .

زمان شهادت میدهد که پیش قراولان  چهارده اسفندهای سر زمین ما عطای پای بوسی آن  پست و مقامها را  به لقایش بخشیدند و برای دفاع از کرامت و استقلال و آزادی آن مجموعه بهشت گونه جهان بنام ایران از پرداخت هیچ بهائی نه خود و نه همراهانشان فرو گزاری نکردند .

بشهادت تاریخ ، ایران به همت همین چهارده اسفندیهایش همیشه با پیروزی بر خناس های وطن فروش ، هر بار قد برافراشته تر باز گشته ، مطمئن باشید که این بار نیز ، آمین .

ششم مارس ۲۰۲۰ ، آمریکا . نادر انتظام .

 

 

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.