تقاضاي رحمت براي اينها!

بدست • 12 سپتامبر 2013 • دسته: نوشتار

با نام و یاد آفریدگار جهان هستی :

خداوند گر ز حکمت ببندد دری ،ز رحمت گشاید در دیگری.

اراده خداوند حکمت و رحمت بر این قرار گرفت تا پرسم بسیار زودتر از من باو بپیوندد . از این نظر که او دیگر نیست که یا ریم دهد و در زمان نیاز بفریادم برسد بسیار متاسفم .اما از آنجائیکه من انسان خوشبختی هستم اراده خداوند رحمت بر این قرار گرفت تا یک برادر همیشه فریادرس مثل کاووس عزیزم در تمامی 24 ساعت شبانه روز همیار باشد .از این بابت از او و او سپاسگزارم.

اما جالبتر اینکه فکر نمیکنم اگر هادی عزیزم هم امروز در کنارم بود از نظر دانش کامپیوتر میتوانست این همه کمک کننده ام باشد .رحمت خداوندی را ببین که در سال 1975 دو نام را بر سر راهم قرار داد  اول زمانی که از اهواز برگشتم خانه هاج احمد بید گلی را اجاره کردیم و هادی و لیلا با دو همبازی  هم سن سال ( شهرام و شهراد) آشنا شدند.پس از یک سال ما در میدان محسنی خانه خریدیم و با خانواده سرکشیک آشنا شدیم …..زمان بسیارزود سپری شد ،همه آمدیم به آمریکا حاج احمد برحمت خداوندی پیوست،اما چه شد از خود فرزندانی را بجا گذاشت که در تمامی شبانه روز تنها با یک تلفن، کردند و میکنند آنچه را که هرگز در اندیشه ام نمیگنجید ! شهرام برایم سایت درست کرد و در نهایت صبر و احترام و علاقه در هر لحظه شبانه روز مثل هادی مرا یاری میدهد .همیشه باور میگویم من بجز تقاضای رحمت برای پدرت دعا برای مادرت و تقاضای خوشبختی برای تو هدیه دیگری ندارم ،تنها همیشه سپاسگذارت هستم .

سر کشیک نیز برحمت ایزدی پیوست ،اما رضا را برای باورمان برای جامعه ما و برای من باقی گذاشت و امشب که این یادداشت سپاس را برای شما سه عزیز مینویسم از برنامه جدید رضای عزیزم که در دهم سپتامبر 2013 کاووس جانم بر روی کامپیوترم سوار کرد استفاده میکنم .

این یادداشت را نوشتم تا که شما سه نفر نیک بدانید که در تمام ساعات شبانه روز در دعای من هستید .همیشه از شما ها سپاسگذارم ،و بسیار دوستتان دارم. بیاد تان هستم.

عمو نادر دوازدهم سپتامبر ۲۰۱۳

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.