براي خانم محمدي

بدست • 12 نوامبر 2014 • دسته: نوشتار

بنام خداوند عشق و رحمت ؛
کدبانو محمدی عزیز، موهایتان را بپوشانید !
مردان ایران ، درحجابند !!.
وَ مِنْ ءَايَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكمُ مِّنْ أَنفُسِكُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْكُنُواْ إِلَيْهَا وَ جَعَلَ بَيْنَكُم مَّوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فىِ ذَالِكَ لاََيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ(21 ) محققا ، یکی از نشانه های آفرینش من در جهان هستی ، آفرینش همسر شماست . حتمی به شما یاد آور میشوم که ، خمیر مایه حقوق ذاتی هر دو نفرتان یکی است . نیک بدانید که ، از گلستان رحمت بی پایانم ، گل سرخ عشق و دوست داشتن را به هر دوی شما ارزانی فرمودم ، تا در رهگذر این عشق ورزی توام با مودت و رحمت بر یکدیگر به آرامش برسید . محققا ، مردمانی که ، بر این آیات رحمت تفکر بیشتری دارند ، قدر یکدیگر بهتر میدانند .
همنوعان گرامی من ، این آن زنی ست که در قرآن ، خداوند هستی از آفرینش او با ما سخن میگوید . اما ؛
فقه تورات زده ما !!! او را همنشین مار ؟؟!!! و هم چنین او را به پدیده منحوس فریب و هبوط مرد از بهشت برین متهم می کند !! . شما نیک بدانید که ، در تفکر روحانیت متحجر در تمامی ادیان ، این موجود نازنین ، تنها وسیله ئی برای خدمت به مرد ؟؟ بیش نیست .
لطفا ، خوب به آیه توجه نمائید ، این آیه ۱۴۳۰ سال قبل به پیامبر اسلام نازل شده ، نزول این آیه در زمانی بود که در ادیان آخوند زده یهودیت و مسیحیت آن زمان تمامی گناهان هبوط آدم از بهشت را بگردن همسر او می انداختند !! .
در پس این همه ناروائی که بر این ( مادر مظلوم ) روا میشد ، ظهور دین توحیدی اسلام بنام دین خدا محور، ضمن بر شمردن حقوق ذاتی انسان ، به زن میگوید ” خمیر مایه حقوق ذاتی هر دو نفر شما در کار گاه توحید ، همسو با نظم آفرینش سرشته شده ، و شما در فضل و بر تری هائی که نسبت بر یکدیگر دارید در مزرعه مودت و رحمت به کمال میرسید ” یعنی ما در توحید به وحدت میرسیم . توحید محل تلاقی تکامل و رشد و خوشبختی و سعادت ما خواهد بود . اما ، افسوس و صد افسوس که ،
روحانیت نا مسلمان ؟ بر آن دین خدا محور و حقوق مدار ، لباس یک دین تکلیف مدار انسان محور پوشانید ! و سرنوشت آن دین یکتائی را به این جهنم موجود مبدل ساخت . در این ( شرع مقدس ) آخوند محور؟! بی حجابی بین انسان و خداوند ، و پرستش عاشقانه خداوند ، در پس پرده دین انسان محور، حجاب بر میگیرد !! و بندگی اربابان زمینی ، انسان را از ولایت خداوند رحمت به بندگی ولی امر مسلمین می کشاند ؟ و در این ولایت است که ، پرده عفاف دریده میشود ، و دغدغه رژیم استبداد تکلیف مدار ، میشود پوشش موی زن ؟؟!! و انسان از ولایت خداوند ، روی بر میتابد و سمت و سوی ولی امر مسلمین ؟؟!! قبله او میگردد . مطمئنا ، ننگی بالاتر از این نیست که انسان پرستش خداوند هستی را رها و مجیز گو و چاپلوس ارباب ظالمی گردد !!.
قرآن به صراحت اعلام میکند که ، رشد شما ، در این همانی جستن با نظم آفرینش و همسو شدن با یکدیگر میباشد . در دین خدا محور حجاب زن و مرد هدف نیست ، وسیله است ، بر گیری حجاب وسیله رشد انسان میشود .
فاجعه شومی که امروز به پیروی از این دین آخوند زده انسان محور بر جوامع اسلامی ؟؟!! و مخصوصا ملت ایران سایه افکنده ، بی حجابی زن مسلمان نیست !! حجاب شرم آوریست که مردانگی جوانمردان ما را در پس پرده بی حجابی ( از خود بودن ) ، زن ما را تنها گذاشته ؟؟!! و امروز کد بانو هائی همانند نسرین محمدی ؟ و نسرین ستوده ؟ و دیگر شیر زنان ایرانی چشم انتظارسر رسیدن مردی ؟ پرچم این مبارزه ، برای کسب عفت زن ایرانی را به تنهائی بر دوش زنانه خود گرفته اند ؟؟!! این است آن فاجعه شومی که گریبان گیر ملت ایران شده !! . راه حل رسیدن به دریای آزاد آزادی ، به هم پیوستن رود های زن ومرد ایرانی است و تا روزی که بر خلاف نظم آفرینش ، قرار باشد تنها زنان ما بر پا خیزند ؟؟ سایه این دین رهبر محور ، انسان ولی ، تکلیف مدار ، بی اخلاق و ستمگر و ظالم بر سر این ملت مستدام خواهد بود .
جای شما خالی در سفری که افتخار همراهی همسرم به مکه مکرمه را داشتم ، دوست عزیز فلسطینی ما که مقیم جده بود ، برای دیدن ما به مکه آمد و در پس یک شهر گردی بسیار زیبائی ، قرار شد به یکی از رستورانهای مکه برای صرف نهار برویم . درجلوی درب ورودی رستوران ، دوست راهنمای ما گفت ، ورود زنان به داخل رستوران ممنوع هست !! در حالیکه به تعدادی از زنان مسلمان که در پیاده رو مشغول خوردن ته ماند ه های شوهرانشان بر روی یک ورق روز نامه ؟؟؟ و یا یک تکه پلاستک بودند ، اشاره میکرد ، متوجه چهره بر افروخته من شد ، به محض این که آمدم لب به سخن باز کنم ، گفت مسئولیت بردن خانم به رستوران با شماست .
همنوع محترم من ، ما سه نفر به رستوران رفتیم ، در پشت یک میز نشستیم ، و غذای مان را خوردیم ، یک نفر هم روی بر نگرداند که ، چرا تنها همین یک زن ؟ و در جمع این همه مرد ؟ در این رستوران ؟ میتواند غذا نوش جان کند ؟ . قرآن میگوید ” فضل و برتری های شما خمیر مایه رشد و تکامل شماست ” هر آینه این نعمت خدا دادی را رها کردید در یک دو گانگی شوم نابود خواهید شد . این همان مصیبتی است که امروز بنام تساوی حقوق زن و مرد ! ما را رو در روی یکدیگر و نه در کنار هم قرار داده ، و نظام خانوادگی ملت ما را به ورطه نابودی کشیده !! . غافل از این که زن و مرد دارای حقوق برابر نیستند !! بنا بر اراده آفریدگار جهان هستی هر کدام از ما دو نفر دارای حقوق طبیعی خودمان هستیم که ، با جمع این دو حقوق ، ما به به کمال خواهیم رسید و آن روز ، روز خوشبختی ما ملت خواهد بود . به امید روزی که مردان ما حجاب نشستن از چهره مردانگیشان بر گیرند و دوشادوش شیر زنان آن سر زمین در یک انقلاب فکری ، فرهنگی و ایمانی برای همیشه دین خدا محور را پیرو و از شر مذهب شرک رهبر پرست و آخوند محور نجات یابند . به امید آن روز .
دوازدهم نوامبر ۲۰۱۴ ، آمریکا
نادر انتظام

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.